XP_PC vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

saldos

Inventaris
Lid geworden
3 aug 2001
Ik kreeg de vraag van XP_PC in mijn PB:
"Hey Saldos! Long time no see.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
21
FTP
OPEN! FTP servers have many known security vulnerabilities and the payoff from exploiting an insecure FTP server can be significant. This system's open FTP port is inviting intruders to examine your system more closely.
--------------------------------------------------------------------------------
Ik draai momenteel geen FTP server op mijn PC. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik deze poort dichtzet met Norton (2004) en dacht ik toch gewoon kan blijven FTP-en voor mn websites? "

Als antwoord geef ik je dit:
Open Norton en ga naar status en instellingen-pesoonlijke firewall-configureren-geavanceerd-algemeen-toevoegen-toestaan-volgende-naar en vanaf-volgende-volgende-alleen onderstaande typen en poorten-toevoegen-afzonderlijke opgegeven poort-en vul daar 21-ok-volgende-geef deze regel nu een naam-en je bent klaar.
Succes.

Hahaha, sorry :D.

Thx Saldos ik ga zo even kijken :thumb::thumb:

Je kon me anders wel mailen, xp_pc apending helpmij komma zonder staartje nl :)

En moek poort 21 dan weigeren? Ik wil nog wel gewoon zelf kunnen FTP-en graag.

Geplaatst door XP_PC
En moek poort 21 dan weigeren? Ik wil nog wel gewoon zelf kunnen FTP-en graag.

Indien je dat niet meer kunt, dan kun je tijdens de wizzard die je krijgt bij het aanmaken van de regel in Norton aangeven dat je alleen jou IP nr de toegang wil geven tot poort 21.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan