Xperia X10 start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

thelegend159

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2012
Gisteren liep de X10 vast toen ik een sms aan het sturen was en na 5 minuten stond hij nog steeds op hetzelfde scherm. Dan maar mijn batterij eruit gehaald en terug in gestoken, maar nu doet hij gewoon niets meer..
Als ik op de aan/uit-knop druk vanboven voel ik hem wel trillen alsof hij opstart, maar zie niets op mijn scherm. Als ik hem aan de lader leg brand het groene lichtje eventjes en dan terug uit en als ik hem aansluit aan de computer doet hij niet eens iets..
Can someone help me pls?

Ik kan er echt totaal niets mee doen, op pc aansluiten wordt hij niet herkend en opstarten kan hij al helemaal niet..
Heb het vermoeden dat de batterij misschien stuk is.. maar hoe kan ik dat zeker weten?..

werkt hij nog wel als de oplader erin zit? misschien de batterij er opnieuw indoen

Heb al een aantal keer de batterij er in en uit gedaan en aan de lader gehangen en aan de pc.. niets doet hij..

ken je toevallig iemand met de zelfde telefoon? dan kun je even zijn/haar batterij gebruiken, anders zul je terug naar de winkel moeten want je kunt niet veel als de computer hem zelfs niet herkent

ja, gelukkig wel.. weet alleen niet wanneer ik die eens zie.. maar kan die batterij het gewoon opeens begeven dan?

het kan ook dat hij niet meer goed werkte en dat je er niks van merkte maar dat hij het op een moment gewoon begaf en ermee stopte, heb je hem de laatste tijd ooit laten vallen? als een andere batterij niet werkt zal je toch echt terug moeten naar de winkel

heb het net geprobeerd met andere batterij en werkt ook niet.. wat er nu wel anders is met die van mij is dat als ik hem aan probeer te leggen er 3x een rood lichtje pinkt..
Heb hem nu aan de pc liggen en constant pinkt er een rood lichtje.. maar de pc herkent hem wel niet..

Wel, het grootste probleem is dat ik hem in oktober 2010 heb gekocht van iemand die hem net een maand ervoor had gekocht in Gent (hier zo'n 50km vandaan).
Ik heb dus waarschijnlijk geen garantie meer én ik weet ook totaal het aankoopbewijs niet meer zijn.. :/

dan naar een telefoonwinkel in de buurt gaan, het kan dat de verzekering het nog verzekert maar dat weet ik niet zeker
volgensmij is er in nederland wettelijk 2 jaar garantie verplicht, in belgie weet ik niet hoe dat zit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan