Xperia z3 probleem met oortjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

iCarl0o

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2012
Hoi iedereen,

Ik heb een sony xperia z3 met daarbij de sony mdr-ex650. Wanneer ik de oortjes in plug en de muziek via de walkmen afspeel dan "schommeld" het volume. Als het volume voluit staat dan gaat die plotseling zachter en daarna vanzelf weer harder. Dit is heel irritant en ik wil hier zo snel mogelijk van af.
Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn en hoe ik het kan oplossen?

Alvast bedankt!

Hoi,

Misschien heeft dit te maken dat de software zélf te harde geluiden afvlakt om bv. gehoorbeschadiging te voorkomen.
Die functie zou je misschien terug kunnen vinden in de instellingen van de betreffende software (mp3 speler)

Dankjewel Rickvi voor je snelle reactie. Ik heb net even tussen mijn instellingen gekeken. Dit is er te vinden:
Screenshot_2015-10-30-16-29-49.jpg
Screenshot_2015-10-30-16-29-56.jpg
Het volume balans heeft altijd al uitgestaan. Verder ben ik niks tegen gekomen dat hiermee te maken zou kunnen hebben.
Iemand die mij verder kan helpen? Heel erg bedankt!

Het kan aan de jack connector op de telefoon liggen. Je kunt met een ander headset testen om na te gaan of die dezelfde resultaat geeft, indien ja, dan ligt het zeker aan de jack connector.

Dankjewel voor de reactie. Op het moment ben ik niet thuis, maar zodra ik tijd heb ga ik het proberen en laat ik het weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan