XPS15 I7 kraakt om de halve minuut

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laurensv99

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2010
Ik heb een probleem met mijn del xps15 ik wist niet goed waar ik dit topic moest plaatsen aangezien ik niet kan zien waar het aan ligt. Als ik meestal wat progammas draai zoals muziek , backupsoftware, virusscan, etc dan staat mn cpu op 15 maar als ik dan een spel ofzow doe dan gaat dat ook prima maar dan op de halve minuut kraakt hij voor niet langer dan 2 sec en schiet de cpu voor 2 sec omhoog naar 60% waar kan dit aan liggen? ik heb mn videokaart en processor drivers al geupdate mn specs zijn:

Proc: Intel core i7 2670QM 2.20 ghz met turbo boost naar 2.90 (TB aan/uit maakt niet uit)
Ram 6 GB
video kaart :Nvida GeForce GT 525M

ik heb de support van dell al gebelt maar dat leverde niks op aangezien ik morgen pas kan bellen en ik het graag verholpen heb voor de rest een PRIMA labtop!

Klik eens op het woordje "CPU" in de gelijknamige kolom, 1 of 2 keer. Dan komt het proces met het meeste cpu gebruik bovenaan te staan.

Laatst bewerkt:
Foto is te groot om het venstertje leesbaaar te krijgen.
Doe eens een screenshot met Alt+PrtScr.
En dan plakken in Paint ofzo.
Dan pak je alleen een actief venster en niet je hele scherm.

Ik kan in ieder geval melden dat het geen algemeen probleem is. Mijn vrouw heeft dezelfde laptop en daar heb ik het probleem nog nooit gehoord. Ook een snelle scan door een paar ervaringentopics brengt niets naar boven waaruit hetzelfde probleem blijkt.

Klil op het woord "CPU".
1 of 2 keer, dan komt het proces met de meeste cpu-gebruik bovenaan te staan.
Kijk hiernaar al het probleem zich voordoet.
En vertel hier welk proces dat is.

Processen CPU.png

Laatst bewerkt:
het probleem is inmiddels opgelost! het bleek te liggen aan mijn virus scan! heb nu avg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan