xs4all modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

vliet295

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2004
hallo

voorheen had ik chello en nadat ik verhuisd ben zijn we overgestapt op xs4all fast. Hierbij heb ik een modem ontvangen met ingebouwde router, de speedtouch 510.

Nu hebben wij het volgende probleem op de ene computer wil ik het spel black hawk down hosten en via de andere computer wil ik meespelen. Maar dit gaat dus niet bij chello ging dit wel wat moet ik nu doen.

helaas

Helaas het werkt niet, ik krijg ook zoon raar ipadres
10.0.0.150 ? is dit wel goed

dat is het interne ip adres van de modem, die moet je dus niet hebben, waarschijnlijk heb je de verkeerde netwerk verbinding gekozen

nee helaas

ik kan helemaal nergens vinden dat wij de internet verbinding gedeeld hebben maar we kunnen wel beide op internet

Heb je wel die poort open gezet ( 17478 ) en de dmz naar het ip van de host achter de router op moet enable van het ip van de pc

sorry maar ik begrijp er helemaal niets van wat je tijpt ik heb inderdaad de poort gedaan zoals je gezegd hebt maar de rest wat je nu verteld is voor mij acracradabra
in ieder geval ben ik heeeeel blij met je hulp en hoop ik dat je me nog verder wilt helpen

Die DMZ instelling moet in je router zitten, hoe je daar die instelling verander weet ik nie, aangezien ik die router/modem niet ken.
Maar hij moet in ieder geval op enable staan van de pc (ip nr )die host.

Hier een linkje naar Jolt waar hetzelfde probleem ter sprake is

:D Ik zie trouwes in die jolt link dat het port nr 17479 schijnt te zijn :rolleyes:

17478 zal waarschijnlijk wel voor DF LW zijn

antwoord

weet je volgens mij is het probleem gewoon dat ik niet het ip adres weet. Dit is toch het ipadres van degene die host
dat is allemaal ingesteld maar helaas doet hij het nog steeds neit

:p Nu snap ik jouw even niet

Volgens mij probeer je nu op de ene pc een NovaWorld game te hosten en op de andere lan game te joinen, das dus niet de bedoeling, je moet dus niet in de game een ip adres in te vullen. Het ip adres van de comp die host moet in je router staan bij die DMZ op enable.

Overigens heb ik wel ooit eens gehoord in het begin van BHD dat er een probleem met routers is dat ze niet goed weergegeven worden op de Nova pages.
Et schijnt dat iedereen die de Nova server pagina opvraagt een ping stuurt naar elke server.
Je router wordt dus regelmatig gebombardeert met ping requests en na zo'n 255 requests houdt tie het voor gezien en beland je game op de laatste Nova pages zonder ping en soms met een Untitled name :confused:

nog niet opgelost

Helaas is mijn probleem nog steeds niet opgelost zou dit inhouden dat het gewoon niet kan ?

:confused: Nope et moet kunnen

Heb je MSN?

zoja contact een maat van me

ik_is_uki@hotmail.com en zeg dat je zijn mail hebt via Paintje :) dan helpt tie je wel.

hij doet ook met een router op de ene hosten en andere spelen en kan je vast beter op weg helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan