xs4all

• Onderwerp starter Onderwerp starter Miny
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Miny

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2008
Ik heb een pack abonement aangevraagd, hierin heb ik mij zeer vergist want ik dacht dat het hier ging om een internetabonement, terwijl dit alleen een aanvulling is opdat
Nu wil ik de aanvraag anuleren, maar om op te zeggen moet je het factuurnummer hebben, terwijl ik dit pas ontvang na de eerste betaling , via acceptgiro(het aanvragen heb ik net een half uurtje eerder gedaan) Zodra ik de eerste factuur ontvang gaat het contract van een jaar in, en zit ik dus vast aan het abonement. Kan iemand mij helpen, ik wil er nu metteen vanaf , niet pas over een jaar..
Alvast bedankt
mvg Jasmin

Je hebt bij een 'internet' bestelling altijd de mogelijkheid om binnen zeven dagen zonder enige verplichting de 'aankoop' te annuleren.
Niet wachten op een factuurnummer dus ..... ;)

weet u ook hoe ik dat zou kunnen doen ? op de site van xs4all heb ik nergens een anuleerfunctie kunnen vinden ...

Mvg Jasmin

Gewoon bellen.
Of anders een aangetekende brief sturen. Zij moeten de annulering dan wel accepteren.

Hier het telefoonnummer:

http://www.xs4all.nl/overxs4all/contact/sales.php#telefoon

... en ik zou zowel telefonisch opzeggen, áls een 'brief met ontvangstbevestiging er achter aan.
Providers kunnen nogal eens 'moeilijk' doen bij telefonische annulering .... als zou dit niet zijn geschied .... !?!?!
En daar is XS4ALL géén uitzondering op.
En inderdaad: als je eenmaal je abo hebt, zit je er daar minimaal een jaar aan vast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan