XSL/XML-probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikself

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
Berichten
2.878
Hallo,

Deze melding krijg ik als ik op de website www.deviantart.com wil gaan browsen.

De XML-pagina kan niet worden weergegeven
Kan XML-invoer niet lezen met opmaakmodel XSL. Herstel de fout en klik vervolgens op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.


--------------------------------------------------------------------------------

Toegang geweigerd. Fout bij het verwerken van bron http://s.deviantart.com/styles/xhtml.xsl.


Ligt 't m aan mijn instellingen of aan de site?

Heb ik plotseling vanaf vandaag, werkte anders altijd perfect. Heb niets speciaals gedaan; niets geinstalleerd en/of instellingen veranderd.

Alvast dank
 
Alles werkt goed, alle sites die ik normaal altijd bezoek, werken prima, behalve deze. Heb op help en ondersteuning binnen xp gezocht naar xml/xsl, maar schiet ik ook niets mee op. Welke instellingen zouden dat dan kunnen zijn?

Internetopties/geavanceerd bekeken, maar daar staat alles nog bij het oude.
 
Nu probeer ik het weer en krijg ik deze melding:

De XML-pagina kan niet worden weergegeven
Kan XML-invoer niet lezen met opmaakmodel XSL. Herstel de fout en klik vervolgens op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.


--------------------------------------------------------------------------------

Eindlabel a komt niet overeen met beginlabel img. Fout bij het verwerken van bron http://browse.deviantart.com/. Regel 26, positie 169


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------^
 
Laatst bewerkt:
Opgelost

't probleem heeft zich 'vanzelf' opgelost, zal dan toch wel een fout op de site zijn waarschijnlijk, blijft natuurlijk een raadsel waarom gijluiaard wel kon browsen.....maar goed ik zet 'm op opgelost.

Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan