xtra fans?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkeenjij

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
hallo sinds een week mijn nieuwe cm 690 in gebruik echter wil ik nog wat xtra fans erin zetten dus ik zoek advies voor stille en goede fans voor deze fijne kast ]2xin top 1x in bodem en misschien nod 1 voor de zijkant
echter 1 probleempje als ik de orginele fan maar ietsje harder zet als minimum dan krijg ik een onzettende herrie hiervan heb even wat uigeprobeerd en het blijkt luchtaanzuigin te zijn iemand die hier iets op weet?
oj ik heb nu de drie orginele fan aangesloten op een NesteQ fancontroller
ik wacht op jullie antwoorden:)

De herrie die je vaak hoort bij fans, wordt vaak veroorzaakt door de gaatjes die in de behuizing zelf zitten :)

Heb zelf dezelfde kast als jou hier staan: "Cooler Master CM690 (II) ) .. En als ik jou dan was, en je wilt perse extra fans erbij in hangen dan zou ik voor de orginele Cooler Master fans gaan :)

De herrie die je vaak hoort bij fans, wordt vaak veroorzaakt door de gaatjes die in de behuizing zelf zitten :)

Heb zelf dezelfde kast als jou hier staan: "Cooler Master CM690 (II) ) .. En als ik jou dan was, en je wilt perse extra fans erbij in hangen dan zou ik voor de orginele Cooler Master fans gaan :)

Bijzonder, de kast van een andere pc hier, is ook van coolermaster, met 3 flinke fans, en zit dus ook vol met 'gaatjes'. Echter, is deze dusdanig stil dat je een speld hoort vallen in de kamer.

Het zijn de fans zelf die redelijk lawaai kunnen maken. Sterker nog, in mijn kast zitten niet van die 'gaatjes' (zoals jij het wilt noemen), en toch produceert mijn pc net zoveel geluid als een redelijke server.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan