xtreamer sidewinder 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

nossie

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Hallo Allemaal,

De specificaties van de Xtreamer Sidewinder 3 spreken mij erg aan.
Zie deze link

Ik ben eigenlijk op zoek naar mensen met ervaring met deze speler.

Ik heb namelijk in de handleiding gelezen dat de Sidewinder 3 ook een NAS functie heeft.
Nu begrijp ik wel dat dit niet zo uitgebreid zal zijn als een echte NAS, maar wat ik wil weten is of dat deze NAS functie alleen werkt indien er een ingebouwde schijf in zit of dat ook de externe harde schijven die je er aan kunt hangen ook benaderd kunnen worden als netwerkschijf.

IK hoor graag van jullie.

mvrgr.
Nossie

zoals bij alle xtreamer modellen werkt de nasfunctie met een ingebouwde disk, maar ook met aangesloten usb disks
de schijven kunnen dan als netwerklocatie worden toegevoegd in "deze computer""

Hallo FTWLTG,

Kijk, dat is wat ik wilde weten. Ik neem aan dat je dit weet omdat je er zelf een hebt of omdat je dit kent van iemand die er een heeft.
Heb je ook enig idee hoe het zit met de snelheid wat betreft het kopiëren van bestanden naar de schijven gekoppeld aan de Sidewinder?
Zoals ik eerder al schreef begrijp ik natuurlijk wel dat functionaliteit niet zo zal zijn als een echte NAS.

De diverse winkels en webshops en zelfs de Nederlandse importeur konden hier geen goed antwoord op geven.

Dank je wel voor je reactie.

mvrgr.
Nossie

ik heb zelf de xtreamer (het eerste model) en daar heb ik een usb disk aanhangen
bij mij is de copieer snelheid naar de extreamer niet echt snel maar dit komt door dat dit model maar usb1.0 en 100Mbit is

de sidewinder heeft usb3.0 en gigabit netwerk dus dat moet wel goed komen

Ok, dank je wel voor je reacties.

bij deze topic gesloten.

gr.
Nossie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan