xvid decompressor not found

Status
Niet open voor verdere reacties.

mario-angela

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2002
hey,

ik heb een bestand gedownload van internet(een filmpie),maar nu wil ik deze afspelen op de computer en krijg de melding "xvid decompressor not found"
het is een bestand wat met real player moet worden afgespeeld.krijg ook met deze player bovenstaande melding.

een tweede vraag is .hoe brand ik hem op cd/dvd met behulp van nero 6.?.
het bestand is nog geen 800mb dus zou denk ik op een cd kunnen.

mario

ik heb een codec geladen en kan hem nu met windows media player afspelen,maar hoe kan ik hem nu branden zodat hij ook in een stand-alone dvd speler kan?

gebruik gewoon een conversie programma zoals Super DVD Creator 5.05 bijvoorbeeld, die converteerd AVI naar mpeg,vcd,svcd en dvd en andersom

Geplaatst door DrWho
gebruik gewoon een conversie programma zoals Super DVD Creator 5.05 bijvoorbeeld, die converteerd AVI naar mpeg,vcd,svcd en dvd en andersom
Waarschijnlijk wordt ie bij omzetten te groot voor één CD en moet je hem splitsen.

klopt,hij wordt te groot als ik hem met nero als vcd wil branden,komt hij uit op ongeveer 830 mb.
maar ik heb een dvd brander,dus kan het ook op dvd branden,maar hoe?als het kan met nero.

Daarvoor moet je nogal wat stappen zetten. Eerst naar mpg, dan mpg in dvd formaat, om naar echte DVD.

Kijk even op deze site. http://wintips.filmt.nl/ Het staat er allemaal op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan