xvid

Status
Niet open voor verdere reacties.
jup!!! bedankt voor de goeie tip!! ik heb nu dus 2 bsplayers op mn pc staan. nja nu ni meer, nu 1, want bij de 1 speelde die wel de films af maar bij de andere (de oude) niet. de nieuwe heb ik geinstalleerd door dat ace mega codecs pack, en die werkt dus wel. ik open de films nu alleen door bsplayer op te starten en dan de film te zoeken, de film in 1 x aanklikken kan niet want dan opent ie m met een ander programma. ik heb het al geprobeerd te veranderen bij eigenschappen, openen met, enz., maar dat werkt niet, hij wil die bsplayer er niet bij zetten helaas. maarja das een schoonheidsfoutje, alles werkt nu in ieder geval en daar ben ik hartstikke blij mee :D echt knap van je!

Beste loesjuhh1986,

:thumb: :D

trouwens het kan geen kwaad om je oude versie van BSPlayer te verwijderen, je hebt nu de laatste versie, de oudere versie is inprincipe overbodig.

tip als je DirectVobSub installeert de download link die ik in m'n eerdere berichten gegeven heb, zal BSPlayer zowel WMP10 de ondertiteling automatisch afspelen mits het natuurlijk dezelfde naam heeft,

b.v. Mr&Mrs Smith.avi >>>> Mr&Mrs Smith.srt

wens je veel succes,,,, nogmaals :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan