Hallo,
Ik ben opzoek naar een laptop voor oa mijn school en mijn vrije tijd. Ik wil een goede laptop hebben met een goede videokaart en een snelle processor. Nu heb ik alle merken al een beetje doorgelopen en ik stopte bij het merk xxodd. Ik heb eerlijk gezegt nog nooit gehoord van dit merk maar de website ziet er schitterend uit, ik bedoel de laptops qua specificaties ect. Ik ben echter wel benieuwd naar ervaringen met dit merk. Zo mijn vraag: Wie heeft er ervaring met dit merk.
Ik heb deze laptop op het oog:
XXODD XNi8227d 17”
* Intel Core 2 Duo T9500 (2,60GHz, 800MHz, 6MB)
* 4GB DDR2 667MHz geheugen (2x 2GB)
* 320GB SATA harde schijf 7200RPM
* DVD-CD +/- brander
* 1GB Intel Turbo Memory module
* 32GB Flash Drive (ExpressCard/USB2.0)
* DVI naar VGA converter
* Geen besturingssysteem
* Geen Office 2007 applicatiesoftware
* Geen Windows Live OneCare 2.0
* 1 jaar pick up & return garantie
* Geen uitgebreide pixelcontrole
€ 1.425,00
Hier zit dan een Gforce 8600M GS bij. Ik weet dat de specs wat onduidelijk zijn maar dit komt omdat je zelf je eigen laptop samensteld.
Graag reacties op dit merk en op deze laptop, wat vinden jullie hier van?
Groeten.
Ik ben opzoek naar een laptop voor oa mijn school en mijn vrije tijd. Ik wil een goede laptop hebben met een goede videokaart en een snelle processor. Nu heb ik alle merken al een beetje doorgelopen en ik stopte bij het merk xxodd. Ik heb eerlijk gezegt nog nooit gehoord van dit merk maar de website ziet er schitterend uit, ik bedoel de laptops qua specificaties ect. Ik ben echter wel benieuwd naar ervaringen met dit merk. Zo mijn vraag: Wie heeft er ervaring met dit merk.
Ik heb deze laptop op het oog:
XXODD XNi8227d 17”
* Intel Core 2 Duo T9500 (2,60GHz, 800MHz, 6MB)
* 4GB DDR2 667MHz geheugen (2x 2GB)
* 320GB SATA harde schijf 7200RPM
* DVD-CD +/- brander
* 1GB Intel Turbo Memory module
* 32GB Flash Drive (ExpressCard/USB2.0)
* DVI naar VGA converter
* Geen besturingssysteem
* Geen Office 2007 applicatiesoftware
* Geen Windows Live OneCare 2.0
* 1 jaar pick up & return garantie
* Geen uitgebreide pixelcontrole
€ 1.425,00
Hier zit dan een Gforce 8600M GS bij. Ik weet dat de specs wat onduidelijk zijn maar dit komt omdat je zelf je eigen laptop samensteld.
Graag reacties op dit merk en op deze laptop, wat vinden jullie hier van?
Groeten.