• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

XY Grafiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Humadgen

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2006
Hoi

Ik wil een XY grafiek maken in EXCEL maar dan zodanig dat het een echte wolk wordt. Dus net zoals je vroeger in Wiskunde twee coordinaten had en die met een puntje in het 1e quadrant kon plaatsen, wil ik ook zo'n wolk maken. In het voorbeeld heb ik de XY Grafiek maar die geeft slechts de Y coordinaat weer en verder verschuift deze per item een plekje naar rechts.

Iedere medewerker moet dus een puntje krijgen met de volledige X en Y coordinaat.

Iemand een idee of dit kan in EXCEL

Thanks
Humadgen

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Yz

Zou je dat niet beter in Paint doen?

Cobbe

Nee het is een bestand van 450 medewerkers en altijd in beweging, dus dan moet er een flexibele oplossing zijn die steeds aangepast kan worden. Dus Paint gaat het niet worden.
Thanks

Laatst bewerkt:
Ja dat is wat het moet worden.
Maar betekent het dat je naam voor naam moet toevoegen?
Of is er een mogelijkheid om het de namen in een keer toe te voegen. (met code misschien?)
Thanks

zie bijlage
je mag je reeksen pas vanaf de 2e rij starten anders kan je daar geen spreidingsgrafiek van maken, zelfs al dwing je hem daartoe !!!
wil je labels toevoegen, dan zal je de xylabeler moeten downloaden en gebruiken.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan