XYZ 3d printer software error

Status
Niet open voor verdere reacties.

rewico

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2010
Dag, heb een 3d printer en daarbij XYZ maker 3d kit. (van dezelfde fabrikant van de printer)
Na installatie wil het programma niet starten. Er verschijnt de melding 'XYZmesh_64.dll load fail.
Heb het geprobeerd op schone installaties van Win 7, 10 en 11
De genoemde dll is op de juiste plek aanwezig.
Iemand een idee?

Ik kom deze opmerking tegen op de download pagina van de 3d kit.
Heb je dit ook opgevolgd?

XYZmaker 3DKit is opgenomen in XYZmaker Suite. Om XYZmaker 3DKit te maken op uw desktop, moet u eerste XYZmaker Suite downloaden.

Right-click on XYZ Maker 3D Kit and choose “Run as Administrator.

Probeer het eens in de compatibiliteitsmodus voor een eerdere Windows-versie. U kunt dit doen door met de rechtermuisknop op het programma te klikken, naar 'Eigenschappen' te gaan en het tabblad 'Compatibiliteit' te selecteren. Zorg ervoor dat uw grafische drivers up-to-date zijn. Verouderde drivers kunnen soms DLL-bestanden verstoren. Als dat allemaal niet werkt, overweeg dan om XYZ Maker 3D Kit te verwijderen en het vervolgens opnieuw te installeren. Een nieuwe installatie kan vaak DLL-fouten oplossen.

Zorg altijd voor de laatste Windows Updates. En ze hebben het op internet over legale key's.

Laatst bewerkt:
Ik heb hier die 3d kit geinstalleerd vanuit de suite. Programma draait hier netjes onder win 10.

Kan een probleem met je anti-virus zijn. Mogelijk is die DLL geblokkeerd of is het registreren van de DLL niet gelukt. Ik zou eens in die hoek zoeken.

Heb van alles geprobeerd maar noppes nada. Geef het op.
Weet iemand een alternatief voor XYZ 3d maker?

Heb van alles geprobeerd maar noppes nada. Geef het op.
Weet iemand een alternatief voor XYZ 3d maker?
Blijf altijd door zetten. Is opgelost door een andere videokaart te plaatsen. De onboard ondersteunde geen open Gl.
Nu werkt het dus zonder foutmelding.
Nu nog uitvogelen hoe het werkt. En uizoeken waarom door XYZ maker de printer niet wordt gezien. ( al opnieuw geinstalleerd)
In XYZ R2 print werkt de printer gewoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan