Yaha virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

knackje

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2002
Berichten
563
hallo,

Hoe weet je welke versie je vna dat virus hebt. ik zie allemaal tools voor versies van dat virus.

b.v deze
W32.Yaha.E@mm/W32.Yaha.F@mm/W32.Yaha.K@mm/W32.Yaha.L@mm


hoe weet ik welke ik he. Virus scanner doet het niet meer dus, die kan het me niet zeggen

bedankt he
 
Geplaatst door knackje
b.v deze
W32.Yaha.E@mm/W32.Yaha.F@mm/W32.Yaha.K@mm/W32.Yaha.L@mm
Neem deze removal tool van Symantec maar.
What the tool does
The W32.Yaha.E@mm/W32.Yaha.F@mm/W32.Yaha.K@mm/W32.Yaha.L@mm Removal Tool does the following:

1. Terminates all the viral W32.Yaha.E@mm, W32.Yaha.F@mm, W32.Yaha.K@mm, and W32.Yaha.L@mm processes.
2. Deletes the viral W32.Yaha.E@mm, W32.Yaha.F@mm, W32.Yaha.K@mm and W32.Yaha.L@mm files.
3. Fixes the registry entries altered by the worm.
Hier is de link;
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.yaha.removal.tool.html
 
Alleen voor de versies die er staan, weet niet of er nog meer zijn.

Download anders gewoon een trial van Norton Anti-virus ofzo en doe een update.
 
Bedankt jongens,

Ik ga gelijk aan de slag

groeten

knackje
 
Geplaatst door FunZip


Hoezo doet het niet?
"Housecall" doet het altijd!
Probeer anders on-line te scannen op de site van Symantec of McAfee.

Grtzzz.

Nee FunZip, als je de yaha.k hebt, dan doet housecall het soms niet.
 
Geplaatst door knackje
hallo,

Hoe weet je welke versie je vna dat virus hebt. ik zie allemaal tools voor versies van dat virus.

b.v deze
W32.Yaha.E@mm/W32.Yaha.F@mm/W32.Yaha.K@mm/W32.Yaha.L@mm

hoe weet ik welke ik he. Virus scanner doet het niet meer dus, die kan het me niet zeggen

bedankt he

knackje,
Je weet welk variant van het virus je hebt door met een antivirus te scannen. Dat is 1 manier.

De andere manier is om in de registry te kijken. De bestanden die Yaha.k/L maakt in de registry zijn andere bestanden die bijvoorbeeld Yaha.E maakt.

De derde manier is doordat elke variant andere somptomen heeft. Zo heeft de eerste Yaha varianten die er kwamen de eigenschap dat ze de pc heel sloom maken. En de Yaha.E overschreef documenten op een bepaalde datum.
De laaste Yaha varianten hebben dat veel minder, maar die zorgen er bijvoorbeeld voor dat je de registry niet kunt openen.

Hoe dan ook de removal tool van Symantec verwijderd alle varianten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan