yahoo e-mail notificatie: page cannot be displayed

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn2000

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2006
Hoi,

Ik heb het volgende probleem.

Als ik via yahoo messenger een notificatie krijg dat ik een nieuwe e-mail heb en ik klik op het 'envelopje' dan krijg ik geen verbinding met de pagina. Ik krijg de melding 'page cannott be displayed'. In de adresbalk staat dan zoiets als: reset cookies token'.

Ik heb messenger hergeinstalleerd en ook de setting van cookies van medium naar low gezet. Maar niets helpt.

Iemand een idee? Bedankt,

Martijn

En hoe zit het met je cookie instellingen? je zou eens alles kunnen verwijderen en overnieuw proberen, je zult zien dat vast helpt.

laat me even zoeken, ik zou toch echt wel nog steeds denken dat het door je cookies komt.

Kun je wel gewoon naar de website v an yahoo om daar in te loggen?
https://login.yahoo.com/config/mail?.intl=us dit zou de directe link zijn daar heen. Zo ja, dan denk ik toch al eerder dat er iets niet lekker in die messenger staat of werkt. Wel vreemd want zoiets zou toch wel moeten opvallen bij de programeurs.

Ja, die link doet het wel. Het is alleen specifiek zo als ik klik op het gele envelopje van nieuwe mail of de blauwe in mijn messengerscherm.
Het heeft dus duidelijk iets te maken met messenger.
Ik heb messenger er helemaal afgehaald, registerbestanden verwijderd, maar het probleem blijft.
Ook heb ik yahoo hierover gemailed en kreeg de belofte dat er binnen 24 uur gereageerd zou worden, maar dat was vrijdag en er nog niets van gehoord:confused: :(

Vreemd hoor. Nog steeds is het probleem niet opgelost. Misschien moet ik een oudere versie van messenger erop zetten, maar die kan ik niet vinden:confused:

Nou ik heb nog eens wat topics zitten lezen, maar kom eigenlijk dit probleem niet tegen. Ik blijf zeggen dat het een cookie probleem is maar zoals je al geprobeer had om alle cookies te verwijderen, en je wel direct via internet kan inloggen, zou ik toch gaan twijfelen over de software zelf. En daar kun je weinig aan doen.

Bedankt voor je antwoord. Het blijft toch een vreemd probleem waar ik als enige klaarblijkelijk last van heb. Ik zal nog eens het een en ander gaan proberen. Wel jammer dat Yahoo 'zelf' niet reageert.:rolleyes::thumb:

Het heeft wel gewerkt? Ik zal het straks eens downloaden en bekijken of het hier ook zo is.

Je logt in als een gebruiker op je pc? Of hoef je helemaal niet in te loggen? Hey en nogmaals de vraag, er is geen andere software die mee draait op pc zoals een firewall "zonealarm" achtige antivirus die een ingebouwde firewall heeft of blokkeer functie?

Ik hoef helemaal niet in te loggen. En behalve de firewall van XP heb ik geen andere firewall lopen.
Inderdaad: eerder werkte het wel....

Nou kun je ook in de messenger zeggen in de optie, dat je niet automatisch wilt inloggen op de yahoo site, vindk dat eens uit. Misschien dat het dan wel werkt. Ik ga gewoon stap voor stap met je door nemen hoe of wat en dan komen we vanzelf op een conlusie ok?

Ja dat heb je goed gedaan, het viel te proberen, ok, schakel de messenger eens geheel uit, dus ook in de systray rechtsonderin het icoontje rechts aan klikken, en echt afsluiten.

Daarna download je --->>DIT<--- en dit bestand verplaats je via de verkenner naar de volgende locatie. Maar voor dat je dit doet, op deze locatie staat al een bestand met deze naam en die ga je EERST wijzigen in een voor jouw te onthouden naam. Daarna verplaats je het gedownloade bestand. Het is niets ernstigs maar volgens mij de file die er voor zorgt dat je naar de juiste locatie gaat met wat gegevens om mail te checken.

C:\Program Files\Yahoo!\Messenger

Daarna herstart je de pc even, en als het goed is zal ook de messenger weer opstarten, en kijk dan eens wat er gebeurdt. We kunnen de boel zo weer terug draaien bij problemen, want het origineel hebben we opgeslagen.

:( helaas dit heeft ook niet gewerkt. Heb het bestand in C:\Program Files\Yahoo!\Messenger geplaats, het andere op het bureaublad gezet onder een andere naam en yahoo messenger was afgesloten. (Alleen het witte gezichtje was wel zichtbaar)....

Nou maakt niet uit, we proberen stap voor stap. Probeer nu eerst het geplaatste bestand weer te verwijderen, en het op je bureaublad geplaatste bestand weer terug te zetten waar het hoort. Dus op die locatie.

Daarna, probeer eens alle beveiligingen uit te zetten. Dus ook de windows firewal. Werkt dat niet, zet je hem weer aan.

Zo gaan we stap voor stap kijken of we het euvel kunnen vinden. Ik neem aan dat je al wel de nieuwste versie messenger hebt geinstalleerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan