yahoo e-mail notificatie: page cannot be displayed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas, geen resultaat. Firewall uitgetzet (windows firewall) en tevens AVG uitgezet (quiet AVG control centre).
Bestand ook teruggezet en idd ik heb de nieuwste messenger.

ps.

Al heel erg bedankt voor alle hulp tot nu toe; echt perfect!:thumb:

Dan gaan we het volgende doen:

In de internetexplorer, ga je naar, Extra, Internetopties, Tabblad algemeen (standaard opend ie hiermee). We zien in het middelste veld, Tijdelijke Internetbestanden. We drukken als eerst op Cookies verwijderen, er wordt gevraagd of je het zeker weet, dit weet :D. Daarna kiezen we Bestanden verwjideren (optie ernaast). We vinken aan dat je ook alle Offline bestanden wilt verwijderen. Daarna drukken we op Instellingen, ik wil zeker weten dat daar staat, Automatisch.

Daarna gaan we naar tabblad Privacy, hier drukken we op Geavanceerd, daar zou je een schuifbalk moeten zien en deze moet op Normaal staan, dit staat er met dik gedrukte letters even rechtsboven, zo niet, dan druk je op de meest rechter knop, Standaard. En dan zul je zien dat dit weer te voor schijn komt.

Daarna, zie foto..

ScreenShot008.jpg

Als je dit mapje uitvouwt, vindt en je even zoekt tussen de "gebruikersnamen" vindt je elke keer een mapje LOCAL SETTINGS en in dat mapje vindt je elke keer een mapje TEMP en TEMPORARY INTERNETFILES. Deze mapjes mag je gewoon leeg maken. Kan geen kwaad. Je zou denken, dit hebben we al gedaan, maar je zult zien, er staat nog genoeg.

Bij de laatste moet je op 1 ding letten, er kan staan in het mapje TEMPORARY INTERNETFILES, een mapje genaam, CONTENT.IE5, deze laat je staan.

Rustig kijken en rustig doen, dan is er niks aan de hand.

Daarna herstart je de pc en probeer je nog eens de messenger uit.

Alles gedaan wat hierboven is beschreven, maar helaas geen resultaat, all temp folders en temp internet folders geleegd op content map na. In de temp map kon overigens een file met de naam: ~DFD82B.tmp niet verwijderd worden omdat die al ingebruik was door een ander programma.

Logt de messenger automatich in? Zo ja, log eens uit, vink dat uit. Dit kun je ook ergens doen in de prefferences van het programma. Probeer nog eens, misschien wil je het messenger adres via een prive bericht naar mij zenden? Of als je daar moeite mee hebt dan stuur je een bericht aan jarnojjw@hotmail.com dan kan ik je wat terug zenden.

En is in ieder geval alle historie en cookies weer schoon haha, dat is dan weer een plus punt in deze toch wel hele vreemde sotituatie.

Oh en even vreemd maar maak eens een nieuwe messenger naam aan, en log daar eens mee in op de messenger, dus even op de site alle gegevens invullen, gewoon een fictieve naam nemen, even net doen als of. Kijk dan eens, uiteraard moet er wel mail zijn, dus stuur jezelf een mailtje

Haha :D ik zit net te bedenken, staat in het veiligheidscentrum van windows wel de messenger als uitzondering?

Zie plaatje...

ScreenShot009.jpg

En dit bereik je door, START, CONFIGURATIE SCHERM, BEVEILIGINGSCENTRUM, en onderin kiezen voor WINDOWS FIREWALL, tabblad UITZONDERINGEN, Daar staan 2 messenger services, en beide mogen ze wel op internet. Of te wel, er moet een vinkje voor staan.

Hehe, wat een hoeveelheid bericht:D Even kijken hoor:

1. Yahoo start niet automatisch op. Ik stuur je (heb gestuurd:P) een bericht.

2.ha, alle cookies zijn weg, dat scheelt

3. Yahoo staat geaccepteerd bij de firewall (zie toegevoegd bestand:) )

Bijlagen

• firewall.jpg
    firewall.jpg
    54,3 KB · Weergaven: 11
ok, heb nog eens zitten lezen. Ga handmatig naar yahoo.com, log daar handmatig in op de site. Check even je mail voor de grap, er staat niets belangerijks maar toch. Oh en bij het inloggen, probeer even niet aan te vinken dat je 2 weken onthouden wilt worden.

Nu log je weer uit van de site, door echt sign off te doen. Daarna druk je het scherm weg.

Dit alles doe je terwijl de yahoo messenger niet werkt, dus uit staat, dus ook dat mooie gezichtje rechtsonder helemaal afsluiten.

Nu kijk je even in Windows naar je tijd instellingen, deze moet goed zijn, en let vooral op de datum, is dit helemaal correct dan kijk je ook even naar de tijd instellingen van de computer, weet niet of je weet hoe je de bios in moet? Daar moet je even kijken of de datum en tijd ook goed staan. Zo ja dan probeer je nu weer de messenger uit.

Het verhaal in het kort, als de tijdsinstelling op het cookie waarin je inloggegevens zitten niet overeen komt met die van de site, dus de site waar de messenger contact mee legt, dan kan het zo wezen dat je een vreemde cookie melding krijgt die indiceert dat je cookie corrupt is, of te wel, de regel zegt het al in de explorer, de token moet gereset worden maar dit lukt niet automatisch.

Haha...wat een gedoe he zo..haha, ja ik vindt het wel leuk zo al dat uitzoeken maar snap dat jij het niet zo grappig meer vindt haha...sorry, kan niet toveren haha

Deze optie onstond door deze bron: http://help.yahoo.com/help/in/mesg/twin/twin-12.html

Laatst bewerkt:
haha, ik hou het nog wel vol hoor:D

Maar daar gaan we weer:)

datum bios: 08/30/2007

In windows (althans ik geloof dat je bedoelt de tijd en datum rechts onderin het scherm?)
30 augustus 2007

De tijden lopen gelijk...

Ik zag trouwens niets in mijn mail staan:)

En de tijd in de bios? Weet je hoe je daar in moet komen?

Hey Martijn. Ik heb een tijd zitten stoeien en lezen, ik vindt het maar een raar vaag probleem. Het zal een klein dingetje zijn of gewoon echt een software fout, maar het gekke dat het hier wel goed werkt. Vandaar dat ik het laatste eigenlijk wel uit kan sluiten.

Ik probeer nog wat meer te lezen maar......:(

grtjs jarno

Hoi Jarno,

In ieder gevah hartstikke bedankt voor alle pogingen. :thumb:

Ik dacht er zojuist aan: misschien dat ik de hele messenger moet verwijderen. Register opruimen met Ccleaner en dan nog eens kijken of er nog registersleutels (zo heet dat toch:) ) zijn om te verwijderen met het programma regcleaner en dan messenger weer installeren.

Denk je dat dat een goed idee is, zonder risico's?

Bedankt!

Martijn

Dat kan natuurlijk nooit geen kwaad. Ik dacht dat je dat al een poging had gegeven.
Ik zeg het, vindt het een raar vreemd probleem. Ik lees verschillende dingen maar het geen het meest voorkomd is dat de tijd waarde van de cookies en dus de pc niet gelijk staan. Dit had ik laatst bij een colega ook die niet meer kon inloggen op msn. De tijd goed gezet, de cookies verwijderd en probleem opgelost. Maar dat werkt bij jouw helaas niet.

Ik zeg heel eerlijk. Ik begin aardig niet meer te weten wat hier nog de oorzaak van kan zijn.

Probeer, het kan zeker geen kwaad. Ik ben benieuwd.

Ik had Ccleaner de cookies laten verwijderen, maar nog niet via een ander programma zoals regcleaner... Ik zal het eens proberen. :)

groeten,
Martijn

Nou die drukte ken ik, excuus hiervoor. Ik heb eens zitten lezen maar zie geen vergelijking met dat ander topic. Ik zeg heel eerlijk, ik zou het gewoon niet meer weten. Je zult zien, het zal vast iets heel simpels zijn, maar wat......??

Ik heb nu veel topics en sites gelezen maar kom eigenlijk niets tegen wat op jouw probleem lijkt.

Of te wel.... :mad:

:)
In ieder geval heb ik een hijack logje geplaatst op Nucia, misshien dat zij iets vinden:rolleyes:
Ik houd je op de hoogte!

Oh maar dat is altijd goed, die had ik ook voor je kunnen nakijken haha, maar daar is dit forum niet meer voor. Nou ik hoor het wel van je.

Excuus dat ik niet meer weet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan