yahoo, ergens anders publiceren

Status
Niet open voor verdere reacties.

luck7

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2009
Hallo,

ik ben bezig een website te maken met de yahoo sitebuilder, nu schoot me alleen iets te binnen.
Via yahoo hosten is niet erg goedkoop, kan ik mijn website gewoon in de yahoo sitebuilder bouwen, en dan bij een ander hosting bedrijf hosten?
of gaat dat niet.

Is erg dringend,

hartelijk bedankt
Luck

Ja ik denk het wel.

Je moet gewoon de opgeslagen site op je computer zetten.
Daarna naar een andere webhoster gaan! ( Ik kan je er altijd een paar geven! PM me daarvoor! )
En dan via FTP de bestanden weer uploaden! :)

Groetjes,
Pyreen

Ja ik denk het wel.

Je moet gewoon de opgeslagen site op je computer zetten.
Daarna naar een andere webhoster gaan! ( Ik kan je er altijd een paar geven! PM me daarvoor! )
En dan via FTP de bestanden weer uploaden! :)

Groetjes,
Pyreen

Ik kan geen pm sturen,

Ik heb nog nooit een site geupload en daarom vraag ik het maar.
niet dak ik straks die hele site af he en dat ik hem dan niet kan uploaden.

kun je me een paar goedkope hosters geven?
luckhermsen@yahoo.com

das mijn e-mail adres.

bedankt
mvg
Luck

'n Site downloaden en ergens anders publiceren is haast altijd mogelijk. Maar het zou kunnen dat er copyright van Yahoo op bepaalde onderdelen zit die je gebruikt. Of dat je via voorwaarden of zo akkoord gaat Yahoo Sitebuilder alleen te gebruiken als je je site bij hun host.
Ik heb daar even naar gezocht, maar niets kunnen vinden.
Nou is het natuurlijk aan jou of je je daaraan wilt houden of niet, maar als er copyright of voorwaarden aan verbonden zijn, kun je in principe wel problemen krijgen als je die gaat overtreden.
Heeft yahoo geen forum of zo waar je dit even kunt vragen?

'n Site downloaden en ergens anders publiceren is haast altijd mogelijk. Maar het zou kunnen dat er copyright van Yahoo op bepaalde onderdelen zit die je gebruikt. Of dat je via voorwaarden of zo akkoord gaat Yahoo Sitebuilder alleen te gebruiken als je je site bij hun host.
Ik heb daar even naar gezocht, maar niets kunnen vinden.
Nou is het natuurlijk aan jou of je je daaraan wilt houden of niet, maar als er copyright of voorwaarden aan verbonden zijn, kun je in principe wel problemen krijgen als je die gaat overtreden.
Heeft yahoo geen forum of zo waar je dit even kunt vragen?

Jewel Jahoo sitebuilder is toch offline? En op je eigen computer!

Maar dat wil niet automatisch zeggen dat er geen voorwaarden aan zijn verbonden. Persoonlijk vind ik dat soort dingen ook achterlijk, maar 't gebeurt wel.
En eventuele templates die worden meegestuurd naar je computer, daar kunnen aan 't gebruik nog steeds allerlei voorwaarden aan zijn verbonden.
Ik weet dat niet, maar 't zou kunnen. En omdat Yahoo toch nogal groot is, zou ik persoonlijk niet graag met ze in conflict raken.

OK, bedankt voor de hulp.

ik zal nog even de voorwaarden van de yahoo site builder lezen misschien staat daar iets in over copyrights.

bedankt allemaal,

mvg
Luck

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan