Yahoo site onregelmatig bereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

overmacht

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2002
Berichten
143
Hi,

ik heb thuis een draadloos netwerkje middels een sweex draadloosrouter, die verbonden is met mijn zyxel modem.

Ik werk zelf op een ibook waarop alle sites (incl yahoo) prima bereikbaar zijn, met en zonder draadje.

Wanneer ik echter met een HP laptop met windows XP erop draadloos mijn yahoo mail wil openen, dan is de site de ene keer wel en de ander keer niet bereikbaar (met die "kan de pagina niet weergeven" pagina) en een paar seconden later kan hij hem wel openen.

de settings in de sweex router zijn exact hetzelfde voor beide machines.

Op de HP was in een starbucks de site van yahoo draadloos wel goed bereikbaar, het lijkt dus toch aan de sweex draadloze verbinding te liggen, omdat wanneer ik een utp kabel vanuit de sweex router laat lopen alles ook goed werkt.

Ik begrijp er niets van, kan iemand mij helpen ?
 
Laatst bewerkt:
Heb je al gekeken naar de signaalsterkte van beide.
 
het bereik is bij beiden vol. dat merk je ook bij het binnenhalen van andere pagina's op de HP machine, wat gewoon snel gaat.

het gaat eigenlijk alleen om de yahoo site waar het probleem speelt. Het is heel vreemd: als je een bericht bekijkt in de inbox van yahoo en je wilt terug naar de inbox zelf, dan gebeurt er vaak niets meer. als er welk wat gebeurt moet je erg lang (meer dan een minuut) wachten voordat er weer iets gebeurt.

heel erg vreemd dit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan