Yakumo camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

xxkakkiexx

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2003
Mijn computer zegt dat mijn camera niet is geinstalleerd, maar dat is hij wel! Ik moet naar aparaat toevoeg bij configuratiesysteem, bij scanners en camera's, maar daar staat mijn camera niet bij en als ik mijn cd-rom erin doe, dan staat daar dat er niets bruikbaars is gevonden. Wat moet ik nu doen? Help mij pleaz... Ik heb een Yakumo Mega-Image IV.. Iemad bekent daarmee?

Geplaatst door xxkakkiexx
Mijn computer zegt dat mijn camera niet is geinstalleerd, maar dat is hij wel! Ik moet naar aparaat toevoeg bij configuratiesysteem, bij scanners en camera's, maar daar staat mijn camera niet bij en als ik mijn cd-rom erin doe, dan staat daar dat er niets bruikbaars is gevonden. Wat moet ik nu doen? Help mij pleaz... Ik heb een Yakumo Mega-Image IV.. Iemad bekent daarmee?

Hallo helpmijers,
Dit is mijn zus, help haar alsjeblieft anders blijft ze mij bellen en ik weet het ook niet.

daaaaag zussie

gr
debby

Heb je de drivers geinstalleerd precies zoals in de handleiding staat? Hier gaat het met dit soort apparaten wel eens fout namelijk dat je het net in een iets andere volgorde doet en dan heb je al problemen dat het niet werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan