Yamaha bdx-610

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tjalliej

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2013
Goedenavond,

Vandaag heb ik in een opwelling een 5.1 Yamaha BDX-610 surround systeemm gekocht. Alleen nu krijg ik het niet voor elkaar om het geluid van de tv met digitale tv van telfort af te spelen (Samsung UE40D5003BW) heeft iemand van jullie ook enig idee?

Groetjes

Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb digitale TV van UPC en de decoder is voor beeld en geluid via HDMI met de receiver aangesloten. Vanaf de receiver met HDMI naar mijn Samsung TV.

Jij hebt optische ingang zo te zien en geen HDMI.

Wat voor aansluitingen heeft de decoder van Telfort?

De decoder van telfort heeft een hdmi aansluiting welke ook met een hdmi kabel in de tv zit, op zit verder nog een hdmi aansluiting en nog een scart en koptelefoon aansluiting...

Als ik een dvd/blueray afspeel doet hij het wel (wat ook wel logisch is natuurlijk).

Alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
en de decoder heeft geen digitale uitgang?

Het signaal komt via een (normale) internetkabel binnen, deze wordt dan via de hdmi kabel verstuurd naar de tv. Op de cinema set sit ook een internetaansluiting en enkele usb poorten kun je dit met elkaar verbinden?

Aansluitingen:
tv: 2x Hdmi scart usb koptelefoon antenne en service
telfort: Hdmi internet usb scart en geluid (alleen een gele)
Home cinema: Ipod/Iphone, usb, netwerk, coaxial, aux L en R, video, Hdmi en subwoofer (en natuurlijk 12 geluids uitgangen voor de boxen ;))

ik hoop dat het zo wat duidelijker is.

Groetjes

Laatst bewerkt door een moderator:
Geel is normaal voor beeld, maar als ze aangeven voor geluid, dan zou het mogelijk een Coaxiale uitgan voor geluid kunnen zijn. Je hebt een Coaxiale ingang op je home cinema.

Ha mannen (neem ik aan)

Heb vandaag een RCA adapter in de tv geplugd (koptelefoon uitgang) en deze achter in de hifi set gedaan. Nu gaat al het geluid wat via de tv zou moeten gaan via de set (niet de goede manier volgens mij maar het werkt wel ;))

Of bedoelde jij dit ook crash?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan