yontoo niet te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Creon99

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2001
Berichten
183
Beste mensen,

Ik heb Yontoo op mijn pc. kan het niet verwijderen. Ook niet met uw oplossing gegeven in een eerder gestelde vraag van iemand anders.
Is er een ( kosteloos) programmatje waarmee ik dit kan verwijderen?
Heb het geprobeerd met housecall maar dat gaat niet.

Vast hartelijk dank,

Vr gr Margriet Derksen
 
Hallo Margriet. Je zou dit eens kunnen proberen. Al ben ik niet kapot van dergelijke. Klikje
 
Start eens op in Veilige Modus en verwijder het dan met Revo Uninstaller Free.
 
welkom!
download Malwarebytes Antimalware en installeer de gratis versie en update en scan je pc eerst ..... laat ons weten wat resultaat het geeft en voer uit wat MBAM je vraagt en of gebruik Revo Uninstaller Free zoals Zoeff je adviseert oke?
 
Laatst bewerkt:
Margriet, je hebt meer dan 1 programma nodig om dat vervelende Yontoo te verwijderen.
Hier vind je een volledige handleiding (wel in het Engels): http://www.wintips.org/remove-yontoo-toolbar-adware/

Nadat je via Configuratiescherm > Programma's en onderdelen alles van Yontoo hebt verwijderd, moet je de browsers gaan opschonen: Internet Explorer, Firefox en eventueel ook Chrome, wanneer je die browser ook gebruikt.
Om daarna resten te verwijderen gebruik je de programma's uit dat artikel. Lees dat artikel eerst rustig een paar keer door.
Alle programma's die daar worden aanbevolen (CCleaner en AdwCleaner) zijn gratis.
 
AdwCleaner vindt ik zelf toch het beste om Yontoo , Babylon en al die crap te verwijderen :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan