You don't have DirectX 9x

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probeer het eens met TotalCommander, maar ik ben bang dat je dat wat in mijn vorige repley moet uitvoeren.

Dance-delight zei:
Volgends mij doe ik iets verkeerd maar wat? In de DXDIAG zegt hij nog steeds dat hij deze bestanden mist:

qasf.dll
qcap.dll
qdv.dll
qdvd.dll
qedit.dll
qedwipes.dll
quartz.dll

kan het zijn de de virusscan deze dll bestanden blokkeerd

Nou heb ik het geprobeerd met dat programma'tje maar ze staan er nog steeds niet in gekopierd.

Kan me niet voorstellen dan NOD32 de dll bestanden blokkeerd.

ik kom er niet uit met totalcommander, hij zegt dat ie kopiert maar er komt niks in system32 te staan. Dus ik vind het een beetje nutteloos dat programma

Laatst bewerkt:
Nu de klap op de vuurpijl, ik krijg nu voor geen enkele mogenlijkheid directX 9.0c aan de praat:S

Dance-delight zei:
ik kom er niet uit met totalcommander, hij zegt dat ie kopiert maar er komt niks in system32 te staan. Dus ik vind het een beetje nutteloos dat programma

Indien miljoenen mensen het gebruiken, lijkt het mij geen nutteloos progje, waarom ben jij eigenlijk op deze wereld?:cool:

Ik vindt het een heel handig progje, je moet alleen weten hoe je het gebruikt, denk dat er meer mis is dan alleen deze bestanden, een uitgebreide scan naar allerlei rommel in veilige modus helpt misschien, een repairinstall beter.

haha, misschien is dat wel een goeie...weet nog niet zo veel van computers een beetje maar ergends houd het op. Bedankt voor je hulp

Hey,

Wat me ineens tebinnen schoot is dat ik bij de installatie van WIN XP prof. is dat ik een paar bestanden moest skippen omdat hij die niet kon vinden/schrijven zouden dat die die dll's kunnen zijn die ik nou net mis en er niet weer bij kan zetten? Betekend dat dat ik misschien een reinstall moet doen van mijn hele systeem?

Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan