"You have 2 processors Running" >.<?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moederbord : ECS GeForce7050M-M
Chipset : nVidia nForce 560
Processor : AMD Athlon 64 X2 4600+ @ 2400 MHz
Videokaart : NVIDIA GeForce 7050 PV / NVIDIA nForce 630a (onboard!)
Netwerkkaart : Nvidia Corp MCP67 Ethernet (onboard)

ddr2 sloten 2x
pcie 16x 1x
pci 2x

De processor kost nu 95 euro los, mobootje denkik zo'n 30= nieuwprijs 125.
Leeftijd is minder dan 6 maanden.
Kast plus voeding gooi ik erbij, rest heb ik nodig. 100 euro!
Moet me wel paar weken geven om nieuw intel pctje te bouwen.

Hihi foutje, 95 euro komt door niet meer verkrijgbaar terwijl de X6000+ al voor 70 de deur verlaat. Dus hop 25 euro van de prijs af!
 
Laatst bewerkt:
Moederbord : ECS GeForce7050M-M
Chipset : nVidia nForce 560
Processor : AMD Athlon 64 X2 4600+ @ 2400 MHz
Videokaart : NVIDIA GeForce 7050 PV / NVIDIA nForce 630a (onboard!)
Netwerkkaart : Nvidia Corp MCP67 Ethernet (onboard)

ddr2 sloten 2x
pcie 16x 1x
pci 2x

De processor kost nu 95 euro los, mobootje denkik zo'n 30= nieuwprijs 125.
Leeftijd is minder dan 6 maanden.
Kast plus voeding gooi ik erbij, rest heb ik nodig. 100 euro!
Moet me wel paar weken geven om nieuw intel pctje te bouwen.

Hihi foutje, 95 euro komt door niet meer verkrijgbaar terwijl de X6000+ al voor 70 de deur verlaat. Dus hop 25 euro van de prijs af!


het mobo'tje 2x ddr2 sloten, hoeveel gb's kunnen daarop
 
4 Gb draai ik nu 2 x 2 Gb van Kingston, deze hou ik lekker zelf want heb daar 100 euro (beetje duur weet het) voor betaald.
 
Niet los, ik heb zat pc spul hier liggen, hobbymatig trouwens hoor nix voor beroep.
Alternate versie is mooie optie voor je, zo'n mobo kost trouwens maximaal 30 euro dusse ik doe geen moeite dat los te verkopen. Klinkt arrogant maar ik heb geld zat, geef liever dan de boel aan goede vriend.
Wil je best een handje helpen maar dan nemm je alles wat ik niet kan gebruiken over, maw ik haal mijn hdd's eruit, mijn dvd brander en het geheugen.
Rest voor jou dit er zelf weer in te prikken.
Dus je eigen dvd brander, je eigen hdd (s) sata of pata past beide en je koopt zeg 2 Gb ddr2 voor hmmm 30 euro??? klaar voor 105
Of je neemt de alternate versie
Of je doet niets, dat kan natuurlijk altijd!!
Prettige kerstdagen!!!!!!!
 
Niet los, ik heb zat pc spul hier liggen, hobbymatig trouwens hoor nix voor beroep.
Alternate versie is mooie optie voor je, zo'n mobo kost trouwens maximaal 30 euro dusse ik doe geen moeite dat los te verkopen. Klinkt arrogant maar ik heb geld zat, geef liever dan de boel aan goede vriend.
Wil je best een handje helpen maar dan nemm je alles wat ik niet kan gebruiken over, maw ik haal mijn hdd's eruit, mijn dvd brander en het geheugen.
Rest voor jou dit er zelf weer in te prikken.
Dus je eigen dvd brander, je eigen hdd (s) sata of pata past beide en je koopt zeg 2 Gb ddr2 voor hmmm 30 euro??? klaar voor 105
Of je neemt de alternate versie
Of je doet niets, dat kan natuurlijk altijd!!
Prettige kerstdagen!!!!!!!

klinkt ook arrogant van mij terwlijk ik niet genoeg geld heb.
ik wou jouw een handje helpen bij de verkoop,

de starter van dit topic je processor, en ik je mobo:p

maar ik heb enkel en alleen mobo nodig dus , zul je het toch aan je vrienden moeten geven.
 
Ok, heb een andere oplossing, ik koop een nieuw mobo, (hihi al gedaan, GigaByte ga-M59sli-S5) en jij haalt bij mij het mobootje op, gratis hoef er nix voor, zoals in noppes nada zip?
Deal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan