you tube naar dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

j v straten

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2008
Ik gebruik vista premium.en heb een dvd gemaakt met youtube downloader gevolgd door dvdmaker..prima resultaat prachtig op mijn tv via mijn dvd=player,maar nu ik een tweede dvd wil maken lukt het niet meer.you tube downloader bestaat uit twee fasen.
1 downloaden naar flv
gevolgd door converteren naar wmv
Dit gaat goed, Inmiddels heb een wachtrij in dvdmaker.Als ik deze wil gaan branden en klik op volgende krijg ik de boodschap:fout tijdens synchroniseren van project, tijdelijke map niet toegankelijk. Het lukt dus niet meer.toch zou ik graag met dezelfde programma's doorgaan omdat de kwaliteit zo goed was
Wie kan mij helpen
bij voorbaat hartelijk dank Andreas

ps Ik ben nog een beginner in de computerkunde

Misschien is een map waar de tijdelijke bestanden die het programma aanmaakte verplaatst, of misschien de video files. Heb je al geprobeerd om bijde programma's opnieuw te instaleren en het filmpje opnieuw van youtube halen?

youtube op dvd zetten

hallo snor

bedankt voor je reactie
Ik heb dat inderdaad al geprobeert
ook met systeemherstel lukt het niet

andreas

Misschien is een map waar de tijdelijke bestanden die het programma aanmaakte verplaatst, of misschien de video files. Heb je al geprobeerd om bijde programma's opnieuw te instaleren en het filmpje opnieuw van youtube halen?

goede morgen

De filmpjes staan opgeslagen op openbaar.en kunnen vandaar afgespeeld worden via mediacentrum,Het ligt dus volgens mij aan DVD-maker

andreas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan