Youfone

Status
Niet open voor verdere reacties.

GambiaUser

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2009
Ik had al gezocht op HelpMij maar meest recente is zomer 2011..

Goedendag!

Ik zoek mensen met ervaringen met YouFone. Ik wil graag internet op mijn mobiel namelijk, en ik vond YouFone met 8.95 per maand onbeperkt internet wel aantrekkelijk. Dit waren mijn opties:

Internet ?
  • Geen Internetbundel
  • 5MB Internet € 1,95
  • Onbeperkt Snel Internet € 8,95
  • Onbeperkt Supersnel Internet

Nou ik heb geen extra snelle nodig, dus dat kan wel makkelijk..

Abonnementskosten: € 0,00 per maand *
Bellen naar vaste en mobiele nummers: € 0,09 per minuut
Bellen naar andere Youfone-abonnees: € 0,04 per minuut **
Bellen naar voicemail: € 0,09 per minuut
Bellen naar klantenservice Youfone: € 0,10 per minuut
Bellen naar servicenummers (0900/0800): tarief operator + € 0,09 per minuut

Enige wat aan het bellen raar is dat je 0800 nummers 0.09 / min moet betalen #raar
Voor de rest aantrekkelijk.

Dus hier mijn vraag naar een vrij lange intro:
Heeft iemand ervaringen met YouFone?
Indien nee, met welke goedkope onbeperkt internet provider heb je wel ervaring?

Met vriendelijk groeten,

Hopeloos jongetje met hongersloontje

Vroeger was dit volgens mij Call4care, daar heb ik wel ervaring mee. Toentertijd ging er 10% van je rekening naar Unicef, best goede zaak dus.
Ik heb alleen geen ervaring met internet erbij.

Bereik was altijd prima, alleen ik ben overgestapt, toentertijd, naar Ben omdat ik steeds een hoge rekening kreeg terwijl ik niet veel belde.
En volgens mij werkt het met Youfone zo dat als je niet belt je niet betaald. Dus als je weinig belt dan betaal je weinig, en ik belde weinig maar betaalde veel.

Edit:
Maar je kan het altijd een maandje proberen, de opzegtermijn zal niet langer dan dat zijn!

Houd wel rekening met de internetsnelheid bij de "onbeperkt snel internet" aanbieding: die ligt namelijk op 768 kb/s down (ter vergelijking: het snelste internet mogelijk via het vodafone of het kpn netwerk is 14,4 mb/s, bijna 20 keer zo snel). De prijs van 8,95 is een actieprijs, normaliter kost het onbeperkt snel internet datapakket 15,95 euro per maand.
Daarnaast hanteren ze een fair use policy van maximaal 50% meer dan het gemiddelde. Welk gemiddelde ze pakken is niet helemaal duidelijk, maar het landelijk gemiddelde ligt rond de 400MB per maand. Als je hier over heen bent wordt je internetsnelheid naar 384 kb/s down en 64 kb/s upload gezet.
Tot slot betaal je nog 2,50 extra als je minder dan 10 euro in je abonnement gebruikt hebt.

Het bereik is goed, ze maken namelijk gebruik van het kpn netwerk.

@Superdupz: Een maandje proberen zit er niet in, een jaar wel.

Laatst bewerkt:
Okay ik weet genoeg, *een vrouwelijk geslachtsdeel*provider :)

Opgelost! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan