"your computer has been tracked!"

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
Moet ik hiervan in paniek raken???

Was zoeven Paint Shop Pro aan het downloaden en heb gezocht naar een crack ervoor. (Ja, ik weet dat dat niet mag..)
Nou kreeg ik allerlei popups. Bij het afsluiten van al die zooi zat deze (zie bijlage) er tussen. Wat is dat?

Laatst bewerkt:
ts ts ts
cracks zoeken...
marianneke trek je er niks van aan
ze kunnen echt niet in je systeem
ze willen je alleen maar ongerust maken en je zo spullen aansmeren die je niet nodig hebt
heb je een firewall?
een virusscanner?
een spyware/spamscanner?
dan is 't goed.
btw gum je ip nummer even weg.
dat hoeft niemand te weten.
smile.gif

Ik denk eerlijk gezegd dat het eerder een reclame is voor zo van die programma's om alle bewijzen van uw computer te verwijderen, gelijk Evidence Eliminator of zo, maar ik wil me er niet echt over uitspreken.

Het lijkt me straf, dat als ze je zouden tracken, dat ze je gaan waarschuwen, zo van: pas op, volgende week staan we bij u. Dan kunt ge toch alles formateren en je voorbereiden, niet? Als het gebeurt, doen ze dat in alle stilte, lijkt me.
Ik zou me dus niet al te ongerust maken.

Maar nog eens, ik ben hier niet zeker van he. Pin me er niet op vast.

Jullie zijn snel! Fijn!

Ik heb inderdaad een goed geupdate Norton Internet Security, dus daarom raakte ik echt niet in paniek. Maar had/heb wel zoiets van "wat is dit nu weer?"

Heb inmiddels de bijlage wat aangepast (!) en je ziet dat het inderdaad van Evidence Eliminator was.

Nou, bedankt luitjes, ik ga rustig verder nu.....

Hoi marianneke

Download de gratis freesurfer deze houd al die vervelende popups tegen.

Download

Als je deze installeer klik daarna op opties bij huishouding en zet een vinkje bij "beeld animaties ( gif animaties ) toelaten.

Als je dit niet doe dan draait mijn muntje niet meer .

groetjes speedtouch

:thumb: Als je nu surft en je hoort allemaal piepjes
"dan zijn dat die vervelende popups die hij blokkeerd" :D

groetjes speedtouch

Geplaatst door speedtouch
:thumb: Als je nu surft en je hoort allemaal piepjes
"dan zijn dat die vervelende popups die hij blokkeerd" :D

groetjes speedtouch

Dat stomme gepiep kun je ook uitzetten, herinner ik me van toen ik dat programma gebruikte. (Nu heb ik Mozilla Firebird als browser, dus geen aparte pop-upstopper meer nodig.)

De piepjes kan je inderdaad uitzetten , ik vind ze niet storend.

Ze worden wel overduidelijk als je op een mp3 site zit , hier gooien ze je dood met die popups.

Bij ieder piepje denk ik dan lekker phu. :D

groetjes speedtouch

werkt goed.
piepjes zijn voor mij niet storend, Zag op de pagina dat je ook andere geluidjes kunt downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan