your privacy is in danger virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandra-1

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo,

Vandaag iemand anders op mijn pc bezig geweest en de virusscanner uitgeschakeld met als gevolg dat ik nu met een rode achtergrond zit waarop staat your privacy is in danger .
Ik kan niet opstarten in veilige modus, ik geraak niet bij "configuratiescherm" ik kan gewoon niets meer.
Kan iemand mij aub zeggen wat ik moet doen?

Groetjes, Sandra

Ik wil jullie even laten weten dat ik niet kan zien of er iemand gereageerd heeft op mijn bericht hier want ik geraak ook niet bij mijn e-mails. :evil:

Mocht het in de link genoemde antimalware niet helpen dan helpt mogelijk rogueremover van dezelfde maker
En als dat niet helpt, helpt mogelijk superantispyware (eerst laten updaten)
Wanneer er daarna nog problemen zijn, laat het hier dan even weten

mvg leo.

ik heb precies hetzelde ik ga het zo even uitvoeren op me pc hopelijk helpt het

Ik heb ook hetzelfde probleem op mijn computer op het werk. Ook op mijn bureaublad een rood scherm met "your privacy is in danger". De computer herkent geen C-schijf meer, ik kom niet meer in het configuratiescherm of taakbeheer. En dan zie ik jullie schrijven over dit of dat programma downloaden om dit virus te verwijderen. Maar zo gauw als ik probeer iets te downloaden, krijg ik de melding "niet genoeg virtueel geheugen"! Dus we zijn echt ten einde raad! Ik heb al op verschillende sites gelezen hoe het virus handmatig te verwijderen, door diverse dll-bestanden en bestanden in het register te verwijderen. Maar is dit wel verstandig? Aangezien ik ook geen systeemherstel kan doen, daar alle herstelpunten ook als sneeuw voor de zon zijn verdwenen!
Wie kan mij helpen? Mijn baas wil een algehele format doen, maar hoop zo dat dit niet nodig is!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan