Youre in danger/ spyware aanval

Status
Niet open voor verdere reacties.

Falkon

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2010
Hallo,

Ik lees op dit forum, heel verhalen van slachtoffers van spyware. Mijn laptop is nu ook getroffen door een spyware aanval.

Op mijn achtergrond staat nu heel groot:
"Your're in danger! Youre computer is infected with spyware"

System tool blokkeert heel veel programma's.
Ik kan op internet, en ik heb ook geprobeerd om anti malwarebytes te downloaden. dat lukt nog wel, maar op het moment dat ik het wil installeren blokkeerd system tool het weer.

ik kan dus helemaal niets meer doen, heb opeens geen administrator rechten meer terwijl ik die wel had. Er is nog een account op mijn laptop en die heeft nergens last van. het enige nadeel is dat die niet als administrator is geregistreerd.
Ik heb dus twee accounts die geen administrator zijn en dus geen rechten hebben. zodra de pc opstart, word de virusscanner meteen afgesloten!

Ik ben al drie dagen opzoek naar een oplossing maar ik kom er niet uit.

Ik krijg telkens de melding van systemtool; "application cannot be executed". Bij alles wat ik open krijg ik dezelfde melding weer.

Ik ben hopeloos en kom er niet meer uit. wie heeft de oplossing?

MVG,
Bas

Laatst bewerkt:
Ik ga dat eens proberen.

Ik heb nu het programma gedownload in het andere account op mijn laptop en laat hem dan scannen.
Als dat niet gaat lukken dan ga ik het in veilige modus proberen. bedankt

ja bedankt, die zal ik ook even proberen. Malwarebytes heeft in 32 minuten al 5 infecties gevonden. Ik wacht af...

het is gelukt met Super anti spyware. Bedankt voor de tip!
Ik ga nu mijn eigen virusscanner er nog een keer overheen gooien en dan ben ik weer terug bij af. de virussen en spyware infecties zijn verwijderd.

Bas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan