Yourstart.org

• Onderwerp starter Onderwerp starter York
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Hallo allemaal

Eindelijke staat men aller eerste website op internet.
Wat vinden jullie ervan? klik hier voor mijn website

Ik moet alleen nog hard werken aan het onderwerp games. Maar dat komt nog wel. Laat maar horen.

Greetzz Yoram

netjes gemaakt hoor. hij gaat in mijn favos staan best handige dingen op.

alleen vind ik de de homepage een beetje druk overkomen. met al die verschillende hokjes.

heb je dat op die site overigens allemaal zelf geschreven en bedacht?? of heb je hier en daar ok wat "geleend" ??

Hallo allemaal

Bedankt voor je reactie.

De meeste dingen heb ik zelf geschreven, somige dingen heb ik ergens anders vandaan gehaald.
Alles is wel zelfbedacht dus naar een eigen idee gemaakt.

Greetzz York

Laatst bewerkt:
mooi en overzichtelijk gedaan. Alleen...donkerblauw en zwart dat vind ik wel wat somber.

grtz

Op zich prima in elkaar gezette site, maar: wat voegt nu jou site toe aan de al zovele die er zijn over ringtones, msn adds, games, pc tips etc? want zeg nu zelf, heel origineel is het idee niet. Ik wil je site niet afkraken, maar ik vraag me wel af waarom ik als bezoeker op jou site zou moeten terugkomen, als er zovele zijn?

1 tip: zet je forum over in het Nederlands. Er bestaan voldoende languagepacks voor phpbb. Daarnaast ik het aan te raden om je forum te upgraden naar 2.0.4 ivm beveilingings lekken in 2.0.3

Bedankt voor jullie reacties.

Ik zal het forum proberen te update naar 2.04 en naar de taal Dutch. Enne waarom je terug moet keren naar mijn site. Omdat ik er steeds meer onderwerpen bij ga zetten. Waardoor erop mijn site steeds meer informatie te vinden is. Enne omdat het natuurlijk mijn site is ( Joke)

Greetzz York

Wel fijn om te vermelden of bij je downloads het freeware, adware, shareware betreft en je mist een letter in Incredmail ;)

Winzip is trouwens compleet achterhaald:
- kan standaard alleen zip aan
- is duur
- Filzip van www.filzip.com kan meer en is gratis

Suc6

Bedankt ik ga gelijk even wat dingen veranderen.

Greetzz York

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan