Yousendit

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
ik weet niet of ik dit wel op de goede plek post, zou niet weten waar anders. Ik maak al een tijdje af en toe gebruik van YouSendIt, maar eigenlijk is het geen software. echter ik krijg vandaag de aanbieding om het gratis op te waarderen naar de YouSendIt Business Plus,
Dit kost normaal $29.99. Wie is hiermee bekend, want ik vertrouw nooit zomaar GRATIS.
Het zou maar een tijdelijke aanbieding zijn, dus snel beslissen. Heb al eens gegoogeld, maar kan niks vinden, daarom hier de vraag. ben benieuwd. groetjes Gitana

Ik heb die mail ook gekregen, meteen weggegooid. Yousendit zoals het is vind ik voldoende. Ik had net als jij het gevoel dat hier een addertje onder het gras moest zitten.

NB: achterdochtig als ik was vroeg ik me zelfs af of het wel afkomstig was van de "echte" Yousendit. (Maar geen zin en tijd om het uit te zoeken.)

Edit: ik heb de mail uit de prullenmand gehaald. Zal het toch eens gaan bekijken.

Laatst bewerkt:
Ik heb het bekeken, wat er aangeboden wordt zou een waarde hebben van $ 29,99, maar dat kost dat Business Plus per maand, dus geldt de aanbieding volgens mij voor één maand. Ik doe niet mee.

ik weet niet of ik dit wel op de goede plek post, zou niet weten waar anders. Ik maak al een tijdje af en toe gebruik van YouSendIt, maar eigenlijk is het geen software. echter ik krijg vandaag de aanbieding om het gratis op te waarderen naar de YouSendIt Business Plus,
Dit kost normaal $29.99. Wie is hiermee bekend, want ik vertrouw nooit zomaar GRATIS.
Het zou maar een tijdelijke aanbieding zijn, dus snel beslissen. Heb al eens gegoogeld, maar kan niks vinden, daarom hier de vraag. ben benieuwd. groetjes Gitana
Hoi
You sendit is op zich een okay pro om grote bestanden te verzenden,ik geloof dat bandiet opmerkte dat het een maand free is het is wat langer ik dacht 3mnd daarna moet je gaan betalen er zijn nog zat andere programma`s waar je grote bestanden kan versturen naar elkaar cspace bv maar dat moet je dan wel allebei hebben ik zou er niet voor gaan betalen ,dat er iets niet klopt geloof ik niet echt ..........nixs...........

Ik sluit me aan bij Boeing_737: ik doe ook niet mee.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan