YouTube account niet meer benaderbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Berichten
1.897
Beste mensen, zit met 'n licht vervelend vraagstuk.

Heb div. YouTube accounts, maar ineens (...) kan ik niet meer inloggen om te editen en te uploaden.

Los van hoe dit ontstaan is - hoe los ik dit op?

Ik vind de pagina dus wel, maar kan ik daar dan ergens herstel regelen op een of andere manier?
 
Wat gebeurt er precies?
 
Normaal gesproken kies ik voor de account die bij het YTkanaal hoort (Gmail).
Als ik dit nu doe, kom ik ineens bij dit kanaal op m'n Google account - waar ik dus niets mee kan.
 
Gaat u naar g.co/recover en beantwoord de identificatie vragen.
 
Excuus voor de verlate reactie.

Hier ben ik al geweest, maar wat houdt accountherstel in?

Wat zijn 'Identificatievragen'? Die krijg ik niet te zien, lijkt me.

Bekijk bijlage 368060
 
In oktober deze mail gekregen:

Hallo Angela,

We sturen deze mail om je te laten weten dat YouTube de komende weken gebruikersnamen introduceert zodat communityleden elkaar makkelijker vinden en met elkaar in contact komen. Je gebruikersnaam is uniek voor je kanaal en wordt door anderen gebruikt om je te vermelden in bijvoorbeeld reacties en communityposts.

Dit moet je weten:

We rollen de mogelijkheid om een gebruikersnaam te kiezen in de komende weken geleidelijk uit naar alle kanalen. Je krijgt nog een e-mail en een melding in YouTube Studio wanneer jij jouw gebruikersnaam kunt kiezen. Als je er een hebt, reserveren we in de meeste gevallen de gepersonaliseerde URL van je kanaal voor je als je gebruikersnaam. Als je een andere gebruikersnaam wilt dan de naam die we voor je hebben gereserveerd, kun je deze wijzigen. Als je op dit moment nog geen gepersonaliseerde URL hebt, kun je een gebruikersnaam voor je kanaal kiezen.

Als je per 14 november 2022 nog geen gebruikersnaam voor je kanaal hebt gekozen, wijst YouTube je automatisch een gebruikersnaam toe. Deze kun je, als je dat wilt, wijzigen in YouTube Studio.

In de tussentijd vind je hier meer informatie over gebruikersnamen en de toepassingen ervan:
https://www.youtube.com/handle

Ik heb mijn naam nog niet veranderd en weet dus ook nog niet welke naam ze mij hebben toegewezen. Heeft het misschien hier mee te maken?
En, heb jij deze mail niet gehad?
 
Hey Femke!

Ja, wel ontvangen, maar niet toegepast.

Ik kom dus ook met geen mogelijkheid in YouTube studio.

Verder alleen maar enórm veel vragen/antwoorden die niet van toepassing zijn op mijn probleem. :confused:
 
We hebben hier op het forum ook al iemand die zijn google account niet meer in kan. Ook van alles uitgeprobeerd en getracht te doen, maar helaas.
Zou er verband zijn?
 
Roept bijna de vraag op om het bij Google te zoeken..
 
Laatst bewerkt:
Is er érgens een manier om YouTube direct te contacten?
 
Laatst bewerkt:
dank voor je reactie.

Dit is juist het punt:

Als je niet kunt inloggen met je YouTube-gebruikersnaam, probeer dan in te loggen bij YouTube met je Google-account . Voer daarna hetzelfde wachtwoord in dat je gebruikt als je inlogt bij YouTube. Je logt nog steeds in bij hetzelfde account als altijd.
 
In oktober deze mail gekregen:



Ik heb mijn naam nog niet veranderd en weet dus ook nog niet welke naam ze mij hebben toegewezen. Heeft het misschien hier mee te maken?
En, heb jij deze mail niet gehad?

Ik ben er inmiddels helaas nog niet uit. Bij gebruikersplatform YT kan ik m'n onderwerp niet terugvinden. Ik heb een aantal vervolgvragen.

Durf bijna niet te zeggen of ik toch iets zelf gewijzigd heb in m'n account - móet bijna wel.
Heb er diverse en ik beheer ook 'n paar kanalen voor anderen, maar dit krijg ik te zien als ik met m'n juiste emailadres inlog.
Er net boven staat mijn naam - en dat begrijp ik niet. Heb wel m'n primaire emailadres als hersteladres. Geen pictogram/icoon zichtbaar.

Voordat ik toch 'n nieuw kanaal moet gaan maken - heb nog diverse content die ik wil plaatsen: hoe maak ik dit kenbaar via dit huidige kanaal? Ik kom niet verder dan een commentaal bij elk muziekstuk en dan verwijzen naar de nieuwe URL.
Mensen krijgen dan hier geen melding van en dat is erg jammer. Eigenlijk zou je van abonnees de emailadressen moeten kunnen zien. Kanaal kan ik nu ook niet verwijderen of toch?

Bekijk bijlage 368565

YTHELPMIJ.jpg pfff complex zeg, 'n afbeelding :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Chopra, je bijlage werkt niet. Even anders doen, via geavanceerd en dan bijlage toevoegen.
 
wil bericht aanpassen, is het verdwenen - dat gaat veel te makkelijk

emailadres is niet meer in gebruik en bots zouden hem op deze manier ook niet hebben kunnen vinden

Dit is heel mooi:
Video's beheren wanneer je geen toegang hebt tot YouTube (e.v.)
 
Ja, toch nieuw aangemaakt.

Bovendien zijn m'n reacties op het oude kanaal (200 stukken....) blijkbaar niet zichtbaar. Idioot gewoon. Moet ik 'n andere account gebruiken om een reactie met verwijzing naar het nieuwe kanaal te plaatsen. Wat een tijdverspilling.

N.B. de links naar ev. mogelijkheden/oplossingen waren niet toereikend. Het lukte er niet mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan