Youtube Checker

Status
Niet open voor verdere reacties.

larsmickey

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2012
Hallo

Ik heb een website waar veel Youtube filmpjes op staan.
Deze moet ik allemaal onderhouden en een deel daar van is natuurlijk kijken of de filmpjes het nog doen (dat ze niet verwijderd zijn of enige andere rede)
Dus vroeg ik me af of er iemand een programma ofzo heeft die checkt of de youtube video nog bestaat zodat ik niet al mijn youtube filmpjes 1 voor 1 langs hoef te gaan.

Gr. Lars

Laatst bewerkt door een moderator:
Opzich is dat wel wat ik zoek maar eigenlijk zoek ik iets meer richting een programma want dit is toch te veel werk!
zoizo had ik deze site al eens bekeken

Maar wel bedankt!

Ik denk dat het wel mogelijk is alleen dan zal je mogelijk een 24/7 server achter moeten hangen (soort van robot) die telkens al die filmpjes controleert op non-activiteit..
Hoe je dit moet realiseren weet ik niet. Maar je zal eens kunnen kijken op google. Er zal vast wel iets op staan hierover.

overigens is het niet gewoon veel slimmer om een linkje te maken dat mensen erop kunnen klikken en jij op de hoogte gebracht wordt?
een soort "dode link" link zeg maar.
ik noem maar wat.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het wel mogelijk is alleen dan zal je mogelijk een 24/7 server achter moeten hangen (soort van robot) die telkens al die filmpjes controleert op non-activiteit..
Hoe je dit moet realiseren weet ik niet. Maar je zal eens kunnen kijken op google. Er zal vast wel iets op staan hierover.

overigens is het niet gewoon veel slimmer om een linkje te maken dat mensen erop kunnen klikken en jij op de hoogte gebracht wordt?
een soort "dode link" link zeg maar.
ik noem maar wat.

je hoeft niet te qouten als de reactie boven je staat...
ene je moet wel wat zeggen als je qoute :d

Nee dat begrijp ik xD
ik heb per ongeluk via mijn mobiel een quote gemaakt.

Maar ik heb al een knop op mijn website waar mensen aan kunnen geven dat een filmpje het niet doet
maar het leek mij handiger dat de filmpjes gewoon up to date zijn anders moeten de gebruikers van mijn website steeds vertellen dat de filmpjes het niet doen.
en dan krijg je waarschijnlijk veel mensen die klagen dat verschillende filmpjes het niet doen enz.

Hoi larsmickey,
Net even geprobeerd met deze:
Resultaat:
xenu.png

NB: Xenu is niet beperkt tot 1 webpagina per keer: je kunt er ook een hele site tegelijk mee door laten crawlen! :)

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan