Youtube doet raar/werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank15

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 nov 2010
Sinds een paar dagen werkt youtube niet meer helemaal.
Als ik naar youtube ga krijg ik dit te zien:
naamloosfb.png

Ik zou het geweldig vinden als iemand me succesvol kan helpen want ik kijk nogal vaak op youtube. Dankuwel! :D

Laatst bewerkt:
dit lijkt erop dat je browser geen css leest.
waarschijnlijk het gevolg van een verkeerde instelling.
is dit met alle websites zo? of enkel met youtube?

ik wou je kunnen aanraden firefox te gaan gebruiken.
dit bevorderd de veiligheid op het net en werkt meestal ook iets sneller.(dit is gratis)
http://download.cnet.com/mozilla-firefox/?tag=mncol;6
in eerste instansie zal youtube ook in firefox niet werken omdat, net zoals bij het eerste youtube gebruik in internet explorer, eerste de plugins moeten worden geïnstalleerd. firefox zal zelf vragen deze te instaleren.

wanneer je toch liever bij internet explorer blijft zou het wel eens kunnen helpen om deze te updaten.
ik ben niet zo mee met internet explorer maar ik dacht dat versie 8 uit is.

mischien dat door enkele instelling jou IE wel kan worden gefixt maar ik (als firefox gebruiker) zou niet weten hoe.

Heb Java geïnstalleerd maar werkt nog steeds niet. Zal ff kijken bij Firefox.

misschien gebruik je de 64bit versie van ie die ondersteunt namelijk geen java of wat dan ook als je een andere browser neemt zou ik geen firefox nemen hij is redelijk zwaar ga voor google chrome

ik heb gister beta 9 internet explorer gedownload, en plots die deed het.
Maar vannochtend toen ik youtube wilde openen, kreeg ik precies het zelfde weer...

Wie o wie kan ons helpen?

heb je ccleaner laten lopen ja of nee
ccleaner
en heb je al een nieuwe andere browser geprobeerd dan internet explorer

heb je ccleaner laten lopen ja of nee
ccleaner
en heb je al een nieuwe andere browser geprobeerd dan internet explorer

Ja, dat gebtruik ik elke dag.
Nee, nog niet een andere gebruikt... Gekgenoeg doet youtube het nu weer...
Savonds doet ie t en overdag niet...:S

Ja, dat gebtruik ik elke dag.
okee weet ik dat
Gekgenoeg doet youtube het nu weer...
Savonds doet ie t en overdag niet...:S
dat is extreem vaag

toch blijft mijn advies helemaal afstappen van internet explorer en een andere gebruiken
er zijn namelijk meer dan je denkt die net zo goed of zelfs beter zijn dan IE
een paar opties
optie 1

optie 2

optie 3

staan in volgorde van hoe ik ze zou kiezen maar wie ben ik

dit heeft echt niks met java te maken.
dit is puur css die niet wordt geladen.

java heeft wordt zelfs niet eens gebruikt op youtube. youtube is gebaseerd op flash.
wanneer het filmpje niet zou worden geladen moet je adobe flashplayer installeren.

css is het element op een website die zegt hoe een pagina wordt weergegeven.
waarom css niet wordt geladen is mij ook een raadsel maar neem het aan, het is. ik heb overlegt met andere webdevolpers en ze zeggen allemaal, net als ik, dat dit een css probleem is en dat firefox een van de beste browsers is.

firefox staat ook als nummer 2 in de lijst van meest gebruikte webbrowsers te wereld na IE. in europa is dit zelfs de meest gebruikte.

okee weet ik dat

dat is extreem vaag

toch blijft mijn advies helemaal afstappen van internet explorer en een andere gebruiken
er zijn namelijk meer dan je denkt die net zo goed of zelfs beter zijn dan IE
een paar opties
optie 1

Oke, maar ik heb natuurlijk me favorieten.
Gaan die dan mee?

optie 2

optie 3

staan in volgorde van hoe ik ze zou kiezen maar wie ben ik

btw je post stond in de citaat tussen optie 1 en optie 2 in[/QUOTE

2 opmerking

1 dit is geen ranglijst maar gewoon EEN lijst.
2 kies zelf maar. iedere min of meer gevorderde computer gebruiker gebruikt firefox.
blijf allemaal maar ploeteren in rommel zoals chrome enz.
firefox is het beste, het veilligste, geeft het minste problemen en kan het meeste aan

ps http://internet-browser-review.toptenreviews.com/

Laatst bewerkt:
wat is je punt 1? (je citaat werkt niet) en ik snap je punt niet
ik gebruik chrome en werkt prachtig. het zijn een paar opties in de volgorde van hoe ik zou kiezen, hij moet het toch zelf weten wat ie wil

ik heb een klein poosje firefox gebruikt en ik vond een stuk slomer dan chrome dat is MIJN mening en daar heb jij niks mee te maken ik heb nog nooit een probleem gehad met chrome

als je op dat linkje klikt uit #12 van mij krijg je een progje waar je alles mee over kan zetten (moet eerlijk zeggen heb zelf nooit gebruikt)

@dj techincs het scheelt 1 plek waar maak je een probleem van dat chrome op eens rotzooi is kom maar eens met harde bewijzen en niet met een slap verhaal dat iedereen dat gebruikt want ik geloof je niet
ik vind het prima dat mensen firefox gebruiken moeten ze allemaal zelf weten maar ik heb er een hekel aan als mensen mij software door me strot willen drukken

Laatst bewerkt:
1 chrome is niet per definitie slecht maar mensen die problemen hebben geef je geen programma omdat het er goed uitziet. chrome ziet er goed uit en is gemaakt om goed te werken in ideale omstandigheden. firefox werkt altijd op alles.
fijn dat je chrome gebruikt maar vroeg of laat zit je met problemen.

2 harde bewijzen:

google: problem chrome = Ongeveer 93.800.000 resultaten
google: problem firefox = Ongeveer 56.500.000 resultaten

3 safari (de apple browser) is een heel mooi programma. kan heel wat aan en heeft een heel krachtige engine. werkt prachtig met een heel mooi disgn.
als gij safari krijgt gerund op een pc met minder dan 2Ghz samen met word 2007 en zonder lek zou ik u aanraden te gaan solliciteren bij microsoft (ze kunnen u daar gebruiken)
dit enkel ter vergelijking.
een mooi disign is niet alles. een webbrowser moet zo krachtig mogelijk zijn met zo weinig mogelijk specifics en daar is firefox nu eenmaal in geslaagd.
uw pc is mss een krachtpatser. maar welke pc heeft de topic starter?

1 tip geef ik u:
geef altijd het programma met de minste request. ook al gebruik je dit zelf niet. je help hier veel meer mee dan progjes die er tof uitzien. ze zijn nu eenmaal gemaakt om te werken het uitzicht is bijzaak.

Laatst bewerkt:
Maar behoud ik mijn favorieten als ik een andere browser neem?

firefox vraagt bij de installatie welke of hij de favorieten van internet explorer moet overnemen. daar komen hellemaal geen progjes aan te pas.

Jus keep it simple please

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan