Youtube downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eriks87

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2008
Berichten
135
Hoi mensen,

Ik download altijd youtube filmpjes doormiddel van Zamzar.
Nu moet ik een filmpje van SIRE hebben, de commercial over asociaal gedraag. Aangezien de kwaliteit op Youtube niet zo heel goed is, ik moet het namelijk op een beamer laten zien, zou ik graag het filmpje van de SIRE site downloaden.

Alleen als je de filmpjes afspeelt, staat altijd dezelfde link in de adresbalk. Dus dit wil denk ik niet met Zamzar?

Hierbij de link naar de filmpjes:
http://www.onbewustasociaal.nl/#/Pamflet

Alvast bedankt voor de moeite!!

Groeten,

Erik
 
Laatst bewerkt:
Klopt!! Maar deze kwaliteit is vele male lager!! Ik moet het namelijk op een beamer presenteren!!

Ik weet wel hoe je van Youtube filmpjes moet downloaden. Maar de site van SIRE zelf, geeft geen linkje per filmpje. Ik weet niet of jullie dit wel zien??

Alvast bedankt!!

Groete,

Erik
 
Klopt!! Maar deze kwaliteit is vele male lager!! Ik moet het namelijk op een beamer presenteren!!

Ik weet wel hoe je van Youtube filmpjes moet downloaden. Maar de site van SIRE zelf, geeft geen linkje per filmpje. Ik weet niet of jullie dit wel zien??

Alvast bedankt!!

Groete,

Erik
o excuses, dan begreep ik je vraag verkeerd. het is vrij lastig de url van de filmpjes te zijn aangezien het een flash site is. ik zelf zou niet weten hoe dat moet, misschien iemand anders
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan