youtube >> DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

kayhup

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2007
Berichten
126
Bestaat er een GRATIS programma waarmee je filmpjes van youtube kan overzetten naar een DVD...??
 
Als omgezet is naar het juiste formaat krijg je vanzelf de downloadlink voor je neus :D
 
Daar heeft ome James een leuk truukje voor, doe even mee:
  • Installeer dit.
  • Klik met rechts op deze link en druk op Opslaan als.... Bij het opslaan zorg je ervoor dat de naam youtube-dl.py is en je zorgt er voor dat het opslagformaat Alle bestanden is. Sla het op naar c:\.
  • Ga naar Start >> Uitvoeren...
  • Typ CMD en klik op OK.
  • Typ in het DOS-venster dat nu verschijnt cd c:\ en enter.
  • Typ nu youtube-dl.py -o filmpje1.flv "http://www.youtube.com/watch?v=blabla" en je drukt op enter. Zorg er uiteraard voor dat je de blabla uit dit voorbeeld vervangt door de code die voor elk filmpje anders is. Als je het filmpje bekijkt op YouTube zelf zie je de code staan in de URL.
  • Er staat nu een filmpje in FLV-formaat in je c:\ map.
  • Download de Riva FLV Encoder.
  • Voeg in het programma je FLV-bestand in, en je verandert bij het output-bestand de .flv naar .mpeg en je drukt op convert.

Hele soep maar zo gaat het heel makkelijk als je het eenmaal doorhebt. :D
 
Laatst bewerkt:
Nog makkelijker en sneller:

www.vixy.net

link van het filmpje invoeren en klaar is kees :) geen software downloads ofzo, en je kan zelfs aanklikken of het Avi, of MP4, of Mov, of MP3, of 3GP moet zijn.


:thumb:
 
Nog makkelijker en sneller:

www.vixy.net

link van het filmpje invoeren en klaar is kees :) geen software downloads ofzo, en je kan zelfs aanklikken of het Avi, of MP4, of Mov, of MP3, of 3GP moet zijn.


:thumb:

precies hetgene wat ik in de eerste link voorstel, alleen andere site :shocked:
 
precies hetgene wat ik in de eerste link voorstel, alleen andere site :shocked:
Dat is helemaal iets anders. Wat jij voorstelt is een online fileconverter, wat dj-martini voorstelt is een site die automatisch de filmpjes van youtube ript en omzet, dat kan jouw site helemaal niet (meer). Naar wat ik kan lezen kan hij enkel een screenshot maken van een site.

Voorbeeldje:
direct_down_stopped.gif
 
Laatst bewerkt:
Dat is helemaal iets anders. Wat jij voorstelt is een online fileconverter, wat dj-martini voorstelt is een site die automatisch de filmpjes van youtube ript en omzet, dat kan jouw site helemaal niet. Naar wat ik kan lezen kan hij enkel een screenshot maken van een site.

Dan mag je wel eens een keer leren lezen.
 

Bijlagen

  • SCREEN1.JPG
    SCREEN1.JPG
    95,8 KB · Weergaven: 35
Ja media-convert.com is wel een handige site hoor vind ik ook, maar je moet dan het bestand al in bezit hebben. Als je dat hebt is het handig want dan hoef je niks te installeren zoals converters en stuff.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan