YouTube filmpje can't be found

Status
Niet open voor verdere reacties.

femke98

Meubilair
Lid geworden
16 dec 2006
Op een website van de stichting vissen met beperking (www.vimebe.nl) staat rechts een promotiefilmpje welke ik niet meer kan bekijken. Het geeft aan "Ooops! :( Failed to find video url".
De website is in WP gemaakt. Je ziet wel héél even het begin maar daarna dus de tekst.

Nu staat het filmpje nog steeds op YouTube onder de naam "Gehandicapt en toch vissen" en als ik dan de link van Insluiten neem (zoals het nu ook op de website staat), dan wordt het dus niet weergegeven.

Ik vraag mij af, zie ik dit alleen of zijn er meer die zien dat het filmpje niet wordt gevonden?
Ik heb de adblocker al uitgezet (want je weet het niet hè?! ;) ) maar dat helpt niet.

Ik kijk via Linux Mint 17 en Firefox 47.0

Graag dus feedback. Zie jij hem ook niet, wat is er dan aan de hand en hoe los ik het op?

Alvast bedankt voor het meedenken en meekijken!

Edit: even een link gemaakt met de <a href= "https://youtu.be/8qUTAEQGzDo">Promotiefilmpje</a>
Dit zie je nu onder de link van het insluiten staan. Als je daar op klikt wordt je door verwezen naar YouTube en zie je dus het filmpje wel gewoon.
Het ligt dus aan de link (denk ik dan heel simpel) aan de Insluiten link van YT zelf.
Hoe denken jullie daarover?

Edit 2: op een smartphone is het filmpje wel te zien. Ligt het misschien aan mijn pc? Daarom dus de vraag of jullie hem wel zien op een desktop/laptop. Via YouTube kan ik hem dus zelf wel gewoon bekijken, alleen niet via de website zelf. Je zou zeggen, iets met flash, maar dan zou ik de filmpjes op YT ook niet kunnen zien, toch?

Edit 3 (de laatste hahaha): via Chromium ziet het er wel goed uit en is het filmpje gewoon te zien op de websiet. Het ligt dus aan Firefox.
Wie kijkt er mee in Firefox? Alvast dank!! (en eigenlijk ook Linux mensen dan, Windows mag uiteraard ook ;) )

Laatst bewerkt:
Opgelost!

Het lag aan mijn computer. Ik heb de add-on HTML5 Video Everywhere maar sinds vandaag dus moet er een vinkje staan bij de onderste optie: disable on YouTube (use default videoplayer)
Je moet het maar weten!

Laatst bewerkt:
Daarom bij opmerkelijke gevallen waarbij er een verschil is in browsers, altijd even met een tijdelijk schoon profiel starten.
Dan kan je direct add-ons verdenken. ;)

Die add-on heb ik nodig omdat ik Linux gebruik. Maar aangaande van het feit dat ik opeens van de een op de andere dag daar een vinkje moet zetten, vind ik best vreemd. Het draait al tijden zonder bij disable on YouTube (use default videoplayer) een vinkje en ik kon alles zien. Tot gisteren.
Gelukkig dat ik een ingeving kreeg om bij de add-ons te kijken....anders zoek je je een bult.

Toch gek, maar oké....het is opgelost.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan