Youtube filmpjes zwarte scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je die update nog geprobeerd?

Want als de 1 het wel doet en de ander niet dan hoeven we niet ingrijpend de mac aan de pakken. Het kan dan ook aan YouTube liggen.

Ik heb me nog eens verdiept in de werk structuur van Safari maar na veel google hits te lezen en Safari eens uit te spitten, kan ik alleen maar zeggen. Het ligt toch echt NIET aan MacOS Lion. Ik vrees toch dat, en zoals ik google mag geloven, er her en der mensen zijn die dit probleem nou eenmaal wel hebben. Ik heb het niet, daar heb jij niets aan maar dat maakt het wel wat lastig mee te denken.
Als je graag toch YouTube wilt gebruiken kan ik alleen maar aanraden, download Firefox voor Mac, deze doet het als het goed is wel. Dan heb je wel 2 Explorers op je Mac staan maar dat maakt toch helemaal niet uit. Ik hoop dat bij de volgende Update van zowel Mac als Safari als YouTube alles gewoon weer werkt.

Firefox installatie uitleg is HIER te vinden.

Wat je ook nog kan doen is een Quicktime Plugin instaleren op de Mac, klinkt heel lastig maar is niet zo lastig. Klik HIER en download Perian.
Deze komt na installatie in je systeemvoorkeuren te staan, helemaal onderaan. Je zult dan wel de Mac moet herstarten gewoon voor de zekerheid.

Probeer het daarna nog eens.

En nee ik geef nog niet op met je haha....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan