Youtube Fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

MichaelHelp

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2009
Hallo allemaal,

Ik weet niet zeker of ik deze vraag wel in de juiste categorie zet (verbeter mij dan aub)

Steeds als ik me probeer te registeren voor Youtube. Ik krijg de hele tijd de volgende foutmedling: Helaas. Op basis van de ontvangen gegevens kunnen we je niet registreren voor YouTube.com. Ik vul alles correct in:

- Ik ben 18 jaar of ouder
- Mijn gebruikers naam is niet in gebruik
- Ik accepteer de gebruikers overeenkomst van Youtube

Misschien kan ik me niet aanmelden omdat ik op ditzelfde ip adres een ander Youtube account heb aangemaak. Ik ben helaas van dit account mijn e-mail en wachtwoord vergeten. (heb meerdere e-mail accounts en ik hield toen niet goed mijn wachtwoorden bij) :confused:

Ik hoop snel antwoord te krijgen op mijn vraag... Michael

Hoi,

Misschien werkt dit:
Ga weer eens naar www.youtube.com en druk op registreren; dan heb je boven de gegevens die je moet invullen een balkje staan met een tekst en dan heb je onder de tekst ok of (ik weet niet meer wat er naast stond...) dan moet je op ok drukken en dan pas je gegevens invullen. werkte ook bij mij! Probeer het maar!

Rick

Nope :confused: Ik begrijp je wel... en ik lees deze tip ook op heel veel andere forums maar bij mij werkt het niet... ik ga het dus nu even proberen op me zoon zijn pc :D

[EDIT] Gelukt, het is op me zoon zijn PC wel gelukt! en ik kan nu gwn weer op me eigen pc inloggen op m`n nieuwe acc. thnx allemaal en ciao [END EDIT]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan