Youtube geblokkeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andykuh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 dec 2009
Berichten
2
Hoi allemaal

Sinds een tijd doet de site van youtube het niet meer bij mij. Zodra ik naar de site ga wordt er aangegeven dat de site niet kan worden weer gegeven. Wanneer er op andere site`s youtube filmpjes worden gezet kan ik ze ook niet zien. Het blijven dan witte vlakken.

Wanneer ik naar de site www.nusurfen.nl ga en daar youtube intyp doet de site het wel ineens. Dus het ligt waarschijnlijk niet aan de flashplayer, maar wordt het ergens op mijn pc geblokkerd ofzo. Kan iemand mij hier verder mee helpen??

Alvast bedankt.
Groetjes Andy
 
Kun je met een andere browser wel op youtube komen?

Daarnaast zou ik eens een virusscan laten lopen, want het klinkt mij een beetje in de oren als een virus oid.
 
Hey bedankt voor de snelle reactie. Ik heb firefox gedownload en daar doet de site het ook niet. Dus vrees dan inderdaad ook voor een virus :S

In ieder geval bedankt voor je reactie
 
Youtube

Ik heb hetzelfde probleem als jij met youtube. Heb dus ook nusurfen.nl geprobeerd, maar krijg geen toegang tot de site. Moet je daarvoor ergens lid van zijn of zo ?

vr.gr. Anneke
 
Ik heb hetzelfde probleem als jij met youtube. Heb dus ook nusurfen.nl geprobeerd, maar krijg geen toegang tot de site. Moet je daarvoor ergens lid van zijn of zo ?

vr.gr. Anneke

Nusurfen.nl ligt momenteel gewoon uit de lucht, ligt niet aan jou ;).
Je kan elke proxy maar proberen. Een mooie proxy site vind ik persoonlijk deze. Hij vat een boel proxy's samen. Even proberen, niet elke werkt meer (net als nusurfen dus ;) ).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan