youtube in ppt 2003 weg na save

Status
Niet open voor verdere reacties.

AndreazZz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 okt 2009
Hallo,
(edit: ik heb internet)
Ik begin er onderhand een beetje moedeloos van te worden: gisteren heb ik een aantal youtube filmpjes in mijn powerpoint gezet, door ze als flash object er in te zetten. Vanochtend opende ik de powerpoint, omdat hij nog niet klaar was, maar tot mijn verbazing werkten de filmpjes niet meer! Ik dacht: dat kan gebeuren, dus ik heb alle filmpjes weer opgezocht, ingevoegd en opgeslagen. Alleen toen ik het daarna weer opende, waren ze weer weg! Toen heb ik maar de Youtube add-in gedownload en geïnstalleerd, maar dat heeft hetzelfde effect: na het opslaan (ook als 2007 met macro's) werken de filmpjes niet meer!
Weet iemand of ik iets fout doe, of dat dit een bug is ofzo?

Heel erg bedankt alvast!!

AndreaZzZ

P.S.: ik heb Powerpoint 2003 op een XP pc, op een Vista laptop met 2003 was hetzelfde probleem.
Ik heb het proberen op te slaan als pptx en pptm.

Hallo,
Bedankt voor je snelle reactie, maar op die manier heb ik het al geprobeerd, met het vervelende resultaat, dat als ik het opsla, de filmpjes weggaan. En het gaat er nou juist om dat ik er geen losse filmpjes bij heb zitten.

Kijk, dat is het probleem nou juist: ik wil geen aparte filmpjes erbij. Maar ik zal het daarmee dan maar doen, anders ben ik morgen nog bezig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan