Youtube probleem met Opera

Status
Niet open voor verdere reacties.

PCgamerX95

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2009
Berichten
19
Hallo iedereen,
Sinds een paar dagen kan ik geen Youtube videos meer kijken met Opera,
ik krijg een foutmelding dat ik Flash moet updaten, maar naardat ik Flash geupdate had, kreeg ik nog steeds dezelfde fout.:(
Ik heb al wat dingen geprobeert, maar die werkten niet (met zo'n script):confused:
Need some help...
Groeten, Jordy

_______________________________________________
Ik zag net pas dat je ook op dit forum iets hebt voor andere Browsers, dit heb ik niet gezien, sorry daarvoor :eek:
 
Laatst bewerkt:
Dit script? Wat werkte daar niet aan dan? Voor mij heeft dat het probleem opgelost.

EDIT: ah, ik lees net dat Opera het probleem in browser.js tijdelijk opgelost heeft. Om een vers browser.js bestand te krijgen hoef je alleen mar naar help->check for updates te gaan.
 
Laatst bewerkt:
ja, maar mischien is het wel omdat ik het bestandje verkeerd geplaatst heb, waar heb jij het bestandje geplaatst?
In de map waar al mijn scripts staan. Nu schijnt het zo te zijn dat die map op dezelfde partitie moet staan als Opera zelf.

Lees trouwens ook mijn edit hierboven, als het goed is zou het script niet eens meer nodig moeten zijn.
 
In de map waar al mijn scripts staan. Nu schijnt het zo te zijn dat die map op dezelfde partitie moet staan als Opera zelf.

Lees trouwens ook mijn edit hierboven, als het goed is zou het script niet eens meer nodig moeten zijn.

Ik zal ut ff proberen, geef me 5 minuten :D

OMG,, plotseling doet ie ut weer, ff PC opnieuw opgestart en wallah
Hoe kand dit?! :O
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan