Youtube stopt op iPod Touch

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muziekfan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jan 2009
Berichten
3
Hoi !
Ik heb een iPod Touch en gebruik hem thuis om onder andere Youtube filmpjes te bekijken via Wifi. Mijn probleem is : na ongeveer een minuutje stopt het filmpje met afspelen, beeld staat stil, geluid stopt. Pas na minuten kan ik het afspelen vervolgen...

Ik heb een Sitecom router vor het draadloze netwerk. Ik heb bij anderen thuis dit ook geprobeerd, daar spelen de videootjes gewoon helemaal af! Dus ik denk dat het een instelling van mijn Wifi-netwerk is, maar het kan natuurlijk ook iets in mijn iPod zijn?!?

Wie kan me helpen?

Groetjes,

René
 
Hallo,

Ik denk dat je iPod dan moet "bufferen". Een buffer wordt gebruikt om het afspelen vloeiend te laten verlopen. Als je geen buffer zou hebben, en je kijkt een YouTube filmpje en het signaal wordt even slecht, stopt ie gelijk met spelen. Dat vangt de buffer zeg maar op.
Als je iPod de filmpjes sneller afspeelt dan ze binnen komen, moet ie eerst wachten tot de rest binnen is. Het komt er dus op neer dat ik denk dat:
- Of je internetverbinding te langzaam is. Dat lijkt me raar, maar het zou kunnen.
- Het signaal van je draadloze netwerk te zwak is.
Heb je goed ontvangst met je WiFi router?

Met vriendelijke groeten,
theblindman.
 
Ja klopt, het lijkt inderdaad alsof hij aan het bufferen is. Mijn Wifi-netwerk is echter snel genoeg, op de laptop heb ik geen enkel probleem. Als ik inlog op de router, zie ik bij het bekijken van de verbinding iets staan over 'energiebesparing' die wél actief is op de verbinding met de iPod maar niet actief op de verbinding met de laptop?! Zou dat nog iets kunnen betekenen? Geen idee waar ik dat op de router of op de iPod kan instellen...
 
Hallo,

Ik heb er in mijn router ook wel eens naar gezocht, maar kon het nergens vinden. Misschien een mailtje naar Apple?

Met vriendelijke groeten,
theblindman.
 
Nog niets wijzer....

Hoihoi !

Wie helpt me verder?!? Ik ben helaas nog niets wijzer geworden...

Bedankt !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan