Youtube venster blijft helemaal zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laticlavius

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2011
Hoi,

Sinds eergister lukt het niet meer om youtube filmpjes te downloaden. Voor de duidelijkheid heb ik een screenshot van dit probleem gemaakt. Wanneer ik een filmpje wil kijken, krijg ik alleen dit venster. Verder dan dit laadt youtube niet; ik krijg dan ook geen geluid, beeld en zelfs niet de play knop.

Adobe flash player updaten gaat niet omdat ik het niet kan downloaden, omdat het download proces niet opstart. Ook met de rechtermuisknop klikken en "doel opslaan als" heeft geen effect. In dat geval krijg ik de melding dat IE de website niet kan openen. Ik weet niet welke versie van adobe en IE (32 of 64 bits etc) ik heb, of waar ik dat kan zien. Java script is ingeschakeld. Het proberen in een andere browser is voor mij geen optie, omdat ik niet genoeg kennis van computers heb.

Ik gebruik windows XP met internet explorer.

Alvast bedankt :D .

Hoi,

Om te kijken of het probleem alleen maar met IE is, wil ik je toch even helpen met het installeren van google CHrome.
Puur voor het kijken of youtube wel werkt.
Ik zal het uitleggen:
1. Klik hier om google chrome te downloaden (klik op accepteren en installeren en klik daarna op "uitvoeren)
2. ALs je op uitvoeren hebt geklikt, installeerd google vanzelf, je hoeft neits te doen.
3. Misschien kun je kiezen of je een pictogram op je bureaublkad wilt zetten, kies hiervoor, dan vind je het makkerlijk terug.
3a. kan zijn dat hij dit automatisch doet na het installeren
4. Open google Chrome, via je bureaublad, en ga naar www.youtube.com
5. zoek naar een filmpje en speel deze af.

Werkt youtube nu wel?

Succes! Hoop dat deze uitleg kort maar krachtig genoeg was.

Dankje voor je antwoord.

Ja, youtube werkt nu wel, maar dan alleen in google chrome. Als ik via google chrome adobe flash player probeer te installeren, geeft die aan dat ik de juiste versie al heb. Via IE kan ik nog steeds geen youtube bekijken of flash player installeren. Is het mogelijk youtube alsnog in IE aan de praat te krijgen?

Hallo,

Ik weet niet elke versie van IE je hebt, maar misschien kun je deze updaten.
Door bovenaan op help te klikken, en daar op "over internet explorer" Dara staat neem ik aan een knopje: COntroleren op updates.

Verder weet ik niet of je via youtube flash downbload, maar ik raad je aan om via IE deze link te proberen:
http://get.adobe.com/nl/flashplayer/
Mocht je deze site herkennen en het niet werken.
Probeer dan een oudere versie te installeren:
http://www.oldapps.com/flash_player.php?app=aa37d6778aa25b091d2ad09fcace59b4

Hoop dat dit kan werken.
Succes!

Ik heb het enkele dagen steeds geprobeerd, maar toch lukt het niet flash player via de twee links in IE te downloaden. Als ik het via de eerste link probeer, krijg ik niet dat balkje bovenin waarop je zou moeten klikken om het downloaden te starten. Bij de tweede site krijg ik de melding dat IE de site niet kan vinden. Youtube werkt nog steeds in google chrome maar nog niet in IE.

Volgens mij probeer je het met IE 8 of 9 de 64bits versie en daar zijn volgens mij nog geen drivers voor. Met IE 8 of 9 32bits versie moet het allemaal wel werken. Om te controleren of je de 64 bits versie hebt moet je naar menu "Help" ---> "Info" geloof ik.

Ik heb even gekeken naar mijn versie. Als ik naar "help" en dan naar "over internet explorer" ga, krijg ik een venstertje. Daarin staat dat ik IE 8 heb en dat de versleutelingssterkte 128 bits is. Als dat 32 bits had moeten zijn, zou dat inderdaad het probleem kunnen verklaren. Ik weet alleen niet hoe ik dat verder op zou moeten lossen.

Ik begrijp dat u problemen heeft met de Flashplayer in uw Internet Explorer. Helaas lukt het u niet om deze flashplayer te updaten, omdat de download niet lijkt te reageren.

Het kan goed zijn dat u een probleem in Internet Explorer heeft zitten welke te maken kan hebben met eventuele andere invoegtoepassingen. U kunt proberen het probleem te verhelpen middels het herstellen van de instellingen van Internet Explorer. Het herstellen van de instellingen zorgt ervoor dat alles teruggezet wordt naar standaard waarden. Invoegtoepassingen zullen niet meer aanwezig zijn. Uw favorieten blijven wel gewoon bewaard.

Op de volgende website kunt u meer lezen over het herstellen van de instellingen in Internet Explorer. Klik

Daarin staat dat ik IE 8 heb en dat de versleutelingssterkte 128 bits is

Dat zegt niets. Er moet achter versie: 8...... (64 bits) staisan. Staat (64 bits) er niet dan is het de 32 bits versie en dan weet ik ook niet wat er aan de hand.

Het resetten van de browser heeft niet geholpen. Ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar het probleem blijft. Na enkele dagen wachten lukt het ook nog niet flashplayer te downloaden. Ik wilde net mijn eindexamenrooster als pdf bestand downloaden en dan krijg ik dezelfde melding die ik ook krijg, als ik flash player wil updaten. Hij geeft dan namelijk aan dat de website niet gevonden kan worden:confused:.

Iemand nog een idee van wat het zou kunnen zijn:)? Het probleem met youtube en het niet kunnen downloaden van flashplayer / pdf-bestanden is er nog, dus een zaak van even afwachten zal het vrees ik niet zijn. Het laatste is een beetje lastig aangezien ik ook geen oefenexamens kan downloaden; dat zijn namelijk allemaal pdf-bestanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan