youtube vertoond groenscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

SkinnyTar

Banned
Lid geworden
5 apr 2012
allowkes :D bij sommige youtube filmkes krijg ik enkel een groenscherm te zien,, als ik dan op volledig beeld kijk krijg ik het filmpje wel te zien hoe kan ik dat probleem eigelijk oplossen??

Gewoon de video wat doorspoelen bij mij helpt dat wel.

heb ik geprobeert en dat werkt niet n.n
kheb ook de video gepauseerd tot hij volledig geladen is dan afgespeeld, ne keer doorgespoeld trg naar het begin gdn en blijf het groene scherm hebben

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik krijg dat vaak heel even als ik fullscreen doe. Probeer je videokaartdriver te updaten?

Hmm:confused:

Al eens adobe flashplayer geupdated?
Als je denkt dat het aan je browser ligt, kijk dan eens met een andere of je dan hetzelfde probleem ervaart.

jackall het ligt wss wel aan men chrome want met internet explorer heb ik naar hetzelfde filmpje gekeken en die kan ik wel zien n.n

Hallo SkinnyTar,

Het probleem heeft inderdaad niks met je GPU te maken maar met de hardware acceleration wat Flash gebruikt binnen Chrome.

Start een YouTube film, pauzeer deze vervolgens. Druk met de rechtermuis in de film en druk op proporties(instellingen) en vink hardware acceleration uit (eerste tab).

ik rechtsklik dusz op het youtube filmpje en ik krijg alles behalve een menu waar ik uit instellingen nzo kan kieze :o >.<

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan