youtube video's lagging

Status
Niet open voor verdere reacties.

alain1988

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Beste,

sinds enige tijd heb ik het probleem op mijn browsers dat video's achter x aantal seconden begint te laggen de lag duur niet lang een seconde of 2 en speelt dan gewoon door.
ik heb dit al uitgetest op verschillende browsers probleem is op allemaal het zelfde mijn hoofdbrowser is mozilla firefox.

acties die ik al ondernomen heb.

Alle drivers bijgewerkt
windows updates uitgevoerd
bios geupdate
antivirus updates bijgewerkt.

aan wat zou dit kunnen liggen, wat ik ook opgemerkt hebt dat de muis van tijd ook zou durven laggen.
os windows 8.1

Manufacturer ASRock
Model Z77 Extreme4 (CPUSocket)
Intel Core i7 3770K

Laatst bewerkt:
Mhh, al veel gedaan. Ook dit...... de videokaart.

Probeer in ieder geval de laatste versie van je videokaart te updaten. Deze is te vinden op de website van de fabrikant. Je kunt je videokaart als volgt vinden: open het zoekmenu - typ dxdiag - Enter - tabblad Beeldscherm. Achter chiptype staat je videokaart. Hoop ik.

Laatst bewerkt:
Is je internetverbinding wel goed genoeg? Kan je scherm de resolutie die je afspeelt aan? Als je scherm HD is moet je geen Full HD af gaan spelen.

Je geeft niet aan of dit draadloos gebeurt, of bedraad, waarbij ik gok op het eerste ..
Scan je pc ook es op spyware/malware ..

probleem was bedraag maar is inmiddels opgelost via windows update heb ik nieuwe drivers kunnen downloaden van mijn netwerk adapter was waarschijnelijk corrupt gelopen alvast bedankt allen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan