youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

LittleAngel

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2007
ik kan sins kort niet meer naar youtube bij ons thuis bij alle computers geeft die aan dat die de server niet kan vinden en er is geen verschil by firefox ik heb me computer opnieuw geinstaleerd en me router ge reset maar ik kan nogsteeds niet op youtube

vorde rest weerken alle sites en alle programaas

zou iemand me med dit probleem kunnen helpen ??

dank LittleAngel:rolleyes:

sorry voor me spelling ik heb dislectie :rolleyes:

ik kan sins kort niet meer naar youtube bij ons thuis bij alle computers geeft die aan dat die de server niet kan vinden en er is geen verschil by firefox ik heb me computer opnieuw geinstaleerd en me router ge reset maar ik kan nogsteeds niet op youtube

site onderhoud?

raar probeer eens je drivers van je netwerk kaart opnieuw te installeren

nee dat is het niet :( en me ouders zijn gistere tuis gekoomen med de laptop en daarop doet youtube het ook niet

Laatst bewerkt:

hoi,ik heb sinds gisteren ook dat probleem,ik heb een e-mail gestuurd naar youtube,
info@youtube.nl ik heb nog geen bericht ontvangen.Svp laat me weten via helpmij wanneer bij jou het probleem is, en hoe het is opgelost.Misschien kun je ook een e-mailtje naar youtube sturen.
Met vriendelijke groet.

Ook ik kom niet meer op Youtube. Ook via firefox en IE (7) geprobeerd. Ik heb al gescand op virussen én op spyware, maar niets helpt.

Hopen maar dat het snel opgelost wordt.

Misschien hebben jullie firewalls youtube geblokkeerd.
Welke firewalls hebben jullie?

een firewall een site blokkeren nog nooit van gehoord

Hij vraagt dan toch altijd toestemming.
Waarom zou je op sta toe of blokkeren klikken als hij je er toch naartoe brengt.
En wat zou het dan wel moeten zijn?
Youtube kan het aanliggen maar dan zouden veel meer mensen het moeten hebben want dat ligt er misschien een server plat.

Dat is waar mnaar denk dat het bij youtube ligt .
er ligt gewoon een server plat daar en niet iedereen komt op helmij hoor om te zeggen ''mijn youtube doet het niet''

Dat is waar mnaar denk dat het bij youtube ligt .
er ligt gewoon een server plat daar en niet iedereen komt op helmij hoor om te zeggen ''mijn youtube doet het niet''

O dat wist ik nog niet dat niet iedereen naar helpmij kwam:D
Maar je zou het echt wel wat beter merken dan maar 3 personen.

ik zit OOK bij versatel en youtube doet t ook niet ... net als een paar andere sites...:shocked:

Wat kom je hier dan nog doen?
Je moet bij versatel wezen als je weet dat het probleem daar zit.
Ik zal maar een mailtje sturen naar versatel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan