Youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

gzsoldier

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2010
Berichten
10
Beste,

Ben nieuw op dit forum hopelijk heb ik het goed geplaats.

nou mijn probleem, ik luister muziek via youtube. nou heb ik vaak dat mijn geluid wegvalt en het liedje speelt gewoon door:confused:

druk ik in die balk 5 sec terug komt me geluid weer terug en met geluk speelt die dan het hele liedje met geluid af maar vaak valt die naar 20sec weer uit.

Ik heb al nieuwste flashplayer geinstalleerd (had ik geleze dat dat kon helpen) dus niet.

en is zeer irritant om heletijd geluid terug te brengen, iemand een oplossing?

Alvast bedankt,
GzSoldier
 
Welkom bij Helpmij.nl

Welk besturingssysteem gebruik je.
 
Op deze manier kom je nergens.

Iedereen hier helpt hier vrijwillig en niet iedereen leest elke dag hier rond etc.

Ik zal eens kijken of ik met wat googlen je probleem kan oplossen maar maak ons eens duidleijk wat je hier zelf ook aan probeerd te doen.


Edit:

Welke browser gebruik je?
Google Chrome schijnt dit namelijk vaker te hebben en gebeurd het ook bij andere videos laten we zeggen op bijvoorbeeld dumpert.nl
 
Laatst bewerkt:
Ik ga even zeuren...
Zijn al je stekkers goed aangesloten?
You tube aanbiedingen zouden goed moeten werken, dus je kan een upgrade proberen te maken...
Ook belangrijk...je zegt muziek te luisteren via youtube??? Mediaplayer. Realplayer??

please answer...
 
Op deze manier kom je nergens.

Iedereen hier helpt hier vrijwillig en niet iedereen leest elke dag hier rond etc.

Ik zal eens kijken of ik met wat googlen je probleem kan oplossen maar maak ons eens duidleijk wat je hier zelf ook aan probeerd te doen.


Edit:

Welke browser gebruik je?
Google Chrome schijnt dit namelijk vaker te hebben en gebeurd het ook bij andere videos laten we zeggen op bijvoorbeeld dumpert.nl

ik gebruik mozilla firefox, heb ook al flashplayer volledig geupdate zonder resultaat.

Ik ga even zeuren...
Zijn al je stekkers goed aangesloten?
You tube aanbiedingen zouden goed moeten werken, dus je kan een upgrade proberen te maken...
Ook belangrijk...je zegt muziek te luisteren via youtube??? Mediaplayer. Realplayer??

please answer...

alles is up-to-date op me laptop, wat bedoel je precies met mediaplayer realplayer?
die doen het beide zonder problemen wmp ook, alleen youtube doet heel vaag.

Ik luister een liedje, en dan valt het geluid opeens uit, maar het liedje zelf en clip etc draait gewoon door alleen ik heb geen geluid meer. Als ik dan in de tijdbalk klik maakt niet uit waar, dan komt het geluid opeens weer terug met beetje geluk speelt die dan het hele liedje met geluid af, maar 9 van de 10 gevallen valt die naar ongeveer 20 a 30sec weer uit.

heb ook al gegoogeld maar al die oplossinge heb ik al gedaan
 
Zet al je addons en visuele stijlen etc uit in firefox en kijk of het probleem weg is.
als dat zo is zet ze dan 1 voor 1 weer aan om te kijken welke het probleem veroorzaakte dit gebeurd vaak in firefox namelijk.
 
Zet al je addons en visuele stijlen etc uit in firefox en kijk of het probleem weg is.
als dat zo is zet ze dan 1 voor 1 weer aan om te kijken welke het probleem veroorzaakte dit gebeurd vaak in firefox namelijk.

nou het is zo als ik afspeel op youtube en ik laat me venster gewoon bij youtube en doe verder niks verloopt alles prima, maar als ik ondertussen het hyven en mail checke etc dan krijg ik pas het probleem dat het geluid wegvalt
 
http://www.speedtest.net/result/712798655.png

heb een acer aspire 9305AWSMi heb hem nu 2 en half jaar.

maar heb firefox al es opnieuw geinstalleerd heb nog steeds, heb laats mij hele laptop geformateert (fabrieksinstellingen)



Aan de verbinding ligt het niet.
Als je de laptop naar fabrieksinstelling hebt gezet zonder resultaat zijn er volgens mij nog maar 2 mogelijkheden.

Of het is een softwarematig probleem wat zich al in de laptop bevid vanaf de fabrieksinstellingen of je hebt een hardwarematig probleem/

Je kan nu alleen nog een compleet schone windows erop zetten niet die voorafgeinstalleerde zooi van acer die sowieso niets waard is. Helpt dat niet dan zit het in je hardware.
 
Aan de verbinding ligt het niet.
Als je de laptop naar fabrieksinstelling hebt gezet zonder resultaat zijn er volgens mij nog maar 2 mogelijkheden.

Of het is een softwarematig probleem wat zich al in de laptop bevid vanaf de fabrieksinstellingen of je hebt een hardwarematig probleem/

Je kan nu alleen nog een compleet schone windows erop zetten niet die voorafgeinstalleerde zooi van acer die sowieso niets waard is. Helpt dat niet dan zit het in je hardware.


nee heb hem naar een pc center gebracht;)
ik zei gooi die acer zooi eraf ik wil een vista erop hebben hun gedaan.
 
nee heb hem naar een pc center gebracht;)
ik zei gooi die acer zooi eraf ik wil een vista erop hebben hun gedaan.

Had dan meteen een upgrade naar Windows 7 gedaan als je toch een neiuwe licentie hebt gekocht maargoed, ik hoop dat je probleem voorbij is.
 
heb geen nieuwe licentie gekocht hoor.
Ik heb vista eropnieuw op laten zetten met mijn licentie van de laptop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan