Youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joell94

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2012
Hallo,

Ik gebruik Mozilla firefox als browser.
Ik kijk vaak filmpjes en luister vaak naar muziek op youtube. Maar dat werkt niet altijd zo goed.
Vaak als het filmpje even bezig is stopt ie opeens en blijft ie vasthaken, dus hij speelt niet verder af. Het duurt meestal niet lang, maar het is soms ook zo dat ie helemaal niet meer afspeelt en dan moet ik dus heletijd refreshen wat dus ontzettend irritant is.

Weet iemand hier toevallig een oplossing voor? Ik zou het namelijk fijn vinden aangezien ik Firefox echt een fijne browser vind ondanks dat.

Mvg,

Heb je dat probleem alleen met Firefox, of ook met andere brouwsers? Dan weten wij dat het niet aan je verbinding ligt.

Ook met andere browsers.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gebeurt dat ook indien je de resolutie op laag zet (b.v. 240)? Ik denk, dat het probleem niet aan de browser, maar aan de snelheid van internet of WLAN ligt.

Oke, wat kan ik daaraan doen dan? Me broer en moeder hebben er geen last van, maar ik ben de enige met draadloos en zij hebben er zover ik weet geen last van?

Laatst bewerkt door een moderator:
Verbindt even om te testen met bedraad internet. Ik denk dat je dan ook geen last meer van zult hebben.

Indien dat zo is moeten wij naar het WLAN kijken. Maar alles op zijn tijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan