YTD Downloader

Status
Niet open voor verdere reacties.

JJZijlstra

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2013
Berichten
283
Beste lezer(s),

Met onderstaande vraag weet ik niet of ik hier in de goede rubriek zit, anders hoor ik nog, maar het volgende

Een tijdje terug kon je zonder problemen YTD (youtube downloader) gratis downloaden en gebruiken.
Sinds een tijdje werkt dit niet meer.
Als ik op het internet downloadpagina's zie en vervolgens het exe-bestand aan het downloaden ben en later wil openen wordt er aangegeven dat het "mislukt" is.

Hoe kan ik toch nog YTD-filmpjes gaan downloaden of zijn er nog goede websites? Zijn er meer mensen die hetzelfde probleem hebben?

Graag hoor / lees ik van u nog.

Groet,
Toby
 
Het is afgelopen jaren al een kat-en-muisspel tussen YouTube en de downloadsites. of ze worden juridisch aangepakt, of YouTube verandert zijn servers weer eens. En dan werkt het niet meer. Of je hebt mazzel en je vindt er een, welke voor korte of langere duur werkt.

Bij de NPO hadden ze ook last van een downloadprogramma, waarna ze besloten alles achter DRM (Digital Rights Management) te gooien. Alles wat niet via DRM ging kwam uit op een ordinaire RickRoll-video :p

www.youtubepp.com werkt hier prima.
Je kan zelfs bij een video de tekst youtube vervangen door youtubepp en je kan hem weer downloaden. Let wel erop dat je een goede adblocker hebt draaien en een goede virusscanner. Want er flitsen vaak popups langs, en heel soms (enkele keren meegemaakt) een malafide site die is leek te downloaden. Maar het kon ook een geïnfecteerde site zijn.
 
Laatst bewerkt:
Heren,

Beide programma's werken prima die jullie me hebben opgegeven. Hier ben ik heel blij mee.
Je kunt dus alleen nog maar van de website downloaden en niet meer via een programma met een exe-bestand zoals ik het begrijp. Dat is dan niet anders.
Ik hoop dat deze programma's blijven bestaan.

Heren, heel hartelijk dank voor jullie bijdrage!

Groet,
Toby
 
Laatst bewerkt:
Je weet nooit wat er mee komt, het programma Freemake gaf je in het verleden naar verluidt Conduit browseruitbreiding en SweetPacks. Inderdaad zijn er geen add-ons meer beschikbaar die YouTube video's doen downloaden maar vanaf de eigen computer is er nog wel een weg... Wanneer de kwaliteit minder een rol speelt dan kan je het bij het programma VLC mediaspeler pakken. Dit heb ik meermaals gedaan en meestal lukt dat. Niet altijd. Hier is de beschrijving van de methode en het is niet om de reclame op die site:

http://nl.wondershare.com/vlc/hoe-download-je-videos-met-vlc-media-player.html

MediaHuman YouTube Downloader heeft een uitprobeer versie die u natuurlijk een aantal malen kan gebruiken. Verder weet ik alleen betaalde diensten.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Alfred2,

Allereerst bedankt voor je bericht en nadere toelichting.

Een en ander heb ik geprobeerd volgens de instructie van Wondershare maar het afspelen in VLC lukt echter niet, heb het een paar keer geprobeerd.
Misschien dat men weer een en ander heeft gewijzigd om het downloaden van YTD-films onmogelijk te maken.
Ik ben benieuwd naar uw ervaringen en die van anderen.

Groet,
Toby
 
U heeft gelijk VLC speelt geen enkele YouTube video meer af.
 
Hallo Karel,

Hartelijk dank voor je bijdrage.

Zojuist heb ik Gemist Downloader geïnstalleerd, vervolgens een YTD-filmpje gedownload en het werkt voortreffelijk! Dit zowel voor opnemen als afspelen.
Daarnaast kun je dus ook allerlei TV-uitzendingen downloaden, heb ik gezien.

Al met al zijn er toch nog een aantal oplossingen te vinden voor het downloaden van filmpjes waar ik zelf nooit achter zou zijn gekomen zonder jullie.

Iedereen nogmaals: heel hartelijk dank voor alle bedragen in dit draadje.
Verder sta ik open voor alle suggesties.


Vriendelijke groet,
Toby
 
Hallo Toby,

Helaas is het volgende niet juist: "Daarnaast kun je dus ook allerlei TV-uitzendingen downloaden, heb ik gezien." ALLE Nederlandse zenders en ook België verhinderen dat sind 1 januari. Alleen RTL-Z laat het toe een week lang na de uitzending http://www.nederland.tv/rtlz. Overigenbs heb ik Power Director grabber van Lidl (toen € 14.99) en kan hiermee alles opnemen van de TV. Groet Karel
 
Hallo Karel,

Ik zal het in de gaten houden als ik bij de Lidl kom.
Dan schaf ik er direct een aan.

Groet,
Toby
 
Zal niet meevallen denk ik zo want dat ding ( Silvercrest USB video grabber ) werd in 2011 of 2012 verkocht, denk niet dat je die nog tegen gaat komen...
 
Scrapheap,

Je bewering slaat nergens op: ik heb de eerste=Grabber 9, op 2014-12-04, de tweede=Grabber 11, op 2015-09-24 gekocht bij Lidl
 
Jouw bewering evenmin want dat zijn andere types / uitvoeringen dan die van TS en de software is in die tussentijd ook ge-update....
Voor zijn hardware zijn er hoogstwaarschijnlijk geen stuurprogramma's die ook onder Win 10 draaien want dat bestond toen helemaal niet..
 
@Scrapheap,

Wat een verzengende wijsheid. TS heeft er helemaal nog geen. Bij mij draaiden ze van meet af aan op W10. En software word regelmatig geüpdated.
 
Was in de war met een ander topic ( ander forum ) over een zelfde probleem :eek:, je hebt gelijk, excuus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan